A lap azt írta, bár a bizottság még vizsgálja, hogy a 2014 júniusában bevezetett reklámadó megfelel-e az uniós állami támogatási szabályoknak, de a progresszív adókulcs május végi eltörlésével érvényét vesztette az uniós versenyhatóság rendelkezése, amely hatályon kívül helyezte az egész törvény végrehajtását.
A lap pontosan meg nem nevezett brüsszeli forrásokra hivatkozva úgy értesült, a bizottság hamarosan lezárja a még folyamatban lévő vizsgálatát is, miután a parlament által módosított jogszabály jórészt megfelel Brüsszel elvárásainak.
A lap emlékeztetett arra: az eredeti javaslat szerint a hirdetési árbevételen alapuló adó progresszív volt. Az 1, 10, 20, 30 és 50 százalékos kulcsokat május végén a parlament 5,3 százalékra változtatta.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Rohamtempóban szállítják le az autókat, hogy elkerüljék a vámokat

Visszavonta Kamala Harris és Hillary Clinton biztonsági engedélyét Donald Trump

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

Dél-koreai és török tojások millióival törnék le az árakat

Ezüst gazdaság: még alig látjuk, de elképesztő benne a potenciál

Brutális tempóban szakítják Trump aranykártyáját: kell az amerikai állampolgárság

Eljött a paradicsom a lakáspiacon: a garzonok mellett már a házakat is viszik

Már senki sem úszhatja meg a minősítést a Balatonon, és ez mindenkinek jó

Megszólal Tiborcz István, minden részlet kiderül az értékmentésről
