A Brand Finance Global 500 összesített jelentése szerint 2024-ben is a legnagyobb és legnyereségesebb autógyártó lett a Toyota Csoport vezető márkája, a Toyota. A márkaértékelési tanácsadó cég számításai szerint az elmúlt évben 23 százalékkal 64,7 milliárd dollárra növelte a márkaértékét az ázsiai cég, minek köszönhetően a tavalyi évben is japán vállalat maradt a legértékesebb autómárka.
Ezzel az eredménnyel a legnagyobb értékűre becsült japán brandként és összesítésben a világ 18. legértékesebb márkájaként végzett (a lista első három helyét egyébiránt az Apple, a Microsoft és a Google foglalta el).
A Brand Finance 92,3-as márkaerősségi indexxel AAA+ márkaerősségi besorolással minősítette a japán vállalkozást – olvasható a Toyota Central Europe – Hungary Kft. közleményében.
Az Interbrand eltérő módszertannal készített értékelése szerint pedig 72,8 milliárd dollárral (a járműpiacot toronymagasan vezetve) a hatodik legértékesebb márka volt 2024-ben az ázsiai autógyártó.
Erre az autóra esküsznek a magyarok, kijött a lista
Ismét a Tesla villanyautója lett a legnépszerűbb autó a világon, Magyarországon pedig a Suzuki végzett az első helyen. A részletekről ITT olvashat.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Döntöttek: a nőket is behívják kötelező katonai szolgálatra

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Ide menekülnek a BMW mérnökei, elképesztő dologra készül a Xiaomi

Zivatarok és szél csap le hét vármegyére - sárga figyelmeztetést adtak ki

Elfogták a dél-alföldi orvos-patikus gyógyszermaffiát

Bod Péter Ákos: A régi árak nem térnek vissza, az állam túlságosan beavatkozott

Levelet írt Varga Mihály Orbán Viktornak, már nem lehet sok hátra az MNB-alapítványoknak

Határozott ítéletet mondtak a magyarok az EU-ról

Aki túlárazza a lakását, saját maga alatt vágja fejszével a fát
