A két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével.
Szerző(k): Sándor ZoltánÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor ZoltánMár tízmillió dollárt fektetett a robottaxi fejlesztésébe a General Motors, mégis úgy határozott, hogy felhagy nagyratörő terveivel. Ezzel évi egymilliárd dollárt spórol meg a cég.
Szerző(k): G. É.Stella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA világ legnagyobb akkumulátorgyártója és a Stellantis 4,1 milliárd eurós üzemet létesít Zaragozában. A spanyol gyár a CATL harmadik nagy beruházása Európában, Németország és Magyarország után.
Szerző(k): V. G.Hiába népszerűek, szép lassan eltűnnek az autópiacról az olcsó, könnyen, kevés pénzből fenntartható kicsi városi autók. Helyüket átveszik a nagyobb, jobb felszereltségű, de jóval drágább modellek.
Szerző(k): G. É.Az alágak közük az autógyártásban volt a legnagyobb visszaesés.
Szerző(k): EconomxAz AvtoVAZ kénytelen csökkenti a termelést a rubel összeomlása és a csökkenő eladások miatt. A bóvli gazdaságokra jellemző hitelkamat sem segít túlságosan az orosz autóiparnak.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsKönnyen eszkalálódhat a tömeges elbocsátási tervek nyomán kialakult helyzet az autógyártó háza táján: az indulatokat alaposan felkorbácsolta, hogy a Volkswagen-konszern jócskán megvágná a dolgozói béreket és több gyárát is bezárná Németországban.
Szerző(k): Sándor Zoltán