A szolgáltató útmutatót mellékelt az otthon is könnyen elvégezhető „javításhoz”, amennyiben valakinek a televíziókészüléke vagy médiaeszköze nem követi le automatikusan a változásokat, vagy hiányzik valamely csatorna.
Ezek a következő lépések, ha médiaeszköz (set-top-box) segítségével veszi igénybe a televíziószolgáltatást:
- Kapcsolja ki a set-top-boxot a hozzá tartozó távirányító segítségével (ekkor a set-top-box piros jelzőfénnyel világít). A set-top-box kikapcsolásával az eszköz készenléti, azaz standby üzemmódba kerül.
- Várjon legalább 10 percet a set-top-box visszakapcsolásáig.
- Kapcsolja be a set-top-boxot, ekkor a készülék újra zöld jelzőfénnyel világít.
- A visszakapcsolást követően a csatornák újrahangolása és frissítése automatikusan megtörténik.
Ha kizárólag TV készülékén, médiaeszköz nélkül veszi igénybe a televíziószolgáltatást:
- akkor a TV készülék Menü gombjának segítségével hangolja újra eszközét. A megjelenő menüsor a készülék márkájától és típusától függően eltérő lehet, az egyes készülékek újrahangolásával kapcsolatos tájékoztatást a készülék gyártói oldalán találhat.
Az újrahangolással kapcsolatos részletes tájékoztató a szolgáltató honlapján is elérhető: https://digi.hu/segitseg/segitseg-gyik/kabel-tv-gyik, de videós anyagot is készített a DIGI, amely a Humax DIGI+C HD, a Irdeto DCD 4414 iRR, és a Kaon NA1410 HD, illetve a Kaon NA1600 HD készülékekhez nyújt segítséget illetve a Samsung és az LG készülékekhez, további problémák pedig estén a gyártók ügyfélszolgálatán lehet segítséget kérni az újrahangoláshoz.