Többévnyi halasztás után hétfőn megnyitotta első szállodáját Budapesten az Orangeways Közlekedési Hálózatok Holding (OKHH) Nyrt., a narancsbuszos társaság szerint az üzleti modell a kapcsolt szolgáltatások iránti igény felismerésén alapul, elsősorban saját utazóközönségükre alapoznak, de a hotel mások számára is nyitott lesz. Az épületre harmincéves bérleti szerződést kötöttek, a tulajdonosról azonban nem kívántak nyilatkozni. A háromcsillagos, 93 szobás szálló éjszakánként 10 ezer forintnál olcsóbban kínál szobát, az árak a fapados légitársaságok gyakorlatához hasonlóan a telítettségtől függően változhatnak. A társaság középtávú célja egy nemzetközi szállodalánc létrehozása, elsősorban a buszjáratok fő célállomásaira építve. A narancsszínű buszok ötven európai célállomásra hat hónap alatt több mint 170 ezer utast szállítottak, 7 százalékkal többet, mint 2012 azonos időszakában, az árbevétel ez idő alatt 25 százalékkal, 555 millió forintra nőtt. Az OKHH lapunknak ismét megerősítette, hogy a tervezett tőzsdei kibocsátás még idén megvalósul.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!