A Dunakanyarból Budapestre tartó autósok a budai oldalon sokat kínlódnak a rendszeres torlódások miatt, így aztán a késlekedésüket gyakran gyorshajtással igyekeznek kompenzálni.
A 11-ES FŐÚT BEVEZETŐ SZAKASZÁN NEM RITKA, HOGY 80-90-100 KM/Ó SEBESSÉGGEL ÉRKEZNEK BÉKÁSMEGYER TÉRSÉGÉBE,
ami eddig – a baleseteken kívül – nem jelentett problémát számukra. A közlekedésbiztonság mindenhatósága azonban ezt az útszakaszt is elérte.
NÉHÁNY HETE TRAFFIBOXOT TELEPÍTETTEK A KÉTSZER KÉT SÁVOS BATTHYÁNY UTCÁT ELVÁLASZTÓ FASORBA.
Vigyázat, nem Don Quijote!
Érdemes tisztában lenni azzal, hogy az újdonsült sebességmérő doboz korántsem egyedi példány.
Az Óbuda.hu nemrég közölte, hogy
ÓBUDA-BÉKÁSMEGYER ÖNKORMÁNYZAT ELKÖTELEZETT A GYORSHAJTÓK ELLENI KÜZDELEMBEN,
és ennek jegyében közel egy évnyi előkészítő munka után, 85 millió forint összegű saját forrásból a rendőrséggel közösen traffipax-pontokat telepítettek a kerület legforgalmasabb útszakaszain.
Bőven vannak társai
Az már tavaly eldőlt, hogy a III. kerületi képviselő-testület a Budapesti Rendőr-főkapitánysággal együttműködésben traffiboxokat, vagyis sebességmérő műszert befogadó kültéri egységeket telepít Óbuda-Békásmegyer legforgalmasabb útszakaszain:
- Szentendrei út – Madzsar József (Hadrianus) utcai csomópont
- Szentendrei út – Pünkösdfürdő utcai csomópont
- Szentendrei út – Mátyás király úti csomópont
- Szentendrei út – Aquincum
- Vitorla utca – Nánási út
- Szentendrei út – Kaszásdűlő
- Vörösvári út – Váradi utca (2 db traffibox)
- Bécsi út – Vörösvári úti csomópont, valamint
- Bécsi út – Váradi utcai csomópontoknál tervezi felszerelni.
A döntést követően az önkormányzat 85 millió forint összegű saját forrást biztosított a beruházáshoz, így az első telepített traffipaxok már működésbe is léphettek.
Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat ezekkel a beszerzésekkel kíván hozzájárulni ahhoz a Fővárosi Önkormányzat által deklarált fő célkitűzéséhez, hogy 2030-ra a jelenlegihez képest felére csökkenjen a halálos közlekedési balesetek száma Budapesten.