Az elmúlt hónapokban az európai gépjárműipar nehéz időszakot élt át, ám előremenőleg a zöld energetikai átállás óriási keresletet ...
A kormányhivatalok 2025 március-áprilisi időszakában több vállalatnál is ellenőrzést tartanak, hogy megvizsgálják a létszámcsökken ...
Kínai befektetők a dél-szlovákiai Nagysurány közelében építhetnek akkumulátorgyárat, amely évi 200 ezer villanyautó számára gyárta ...
A napokban felröppent az a hír, hogy jelentősen leépíti a munkások létszámát a koreai SK, sőt a komáromi telephelyet be is zárhatják. Csakhogy van egy létszámminimum, ami alá nem mehetnek, mert akkor elveszítik az állami támogatást.
Szerző(k): L. K.A dél-koreai SK több mint két éve működő akkumulátorgyárai, a komáromi és iváncsai üzemek sorsa kérdésessé vált, a kereslet csökkenése és a piaci helyzet romlása miatt leépítések és esetleges bezárás fenyegeti a termelést.
Szerző(k): T. E.A Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal jelentősen lecsökkentette a komáromi SK akkumulátorgyárak egészségkárosító NMP-kibocsátási határértékeit. A határértéket a korábban - a Greenpeace szerint szabálytalanul - engedélyezett 150 mg/m³ helyett nem csupán a zöldek által követelt 2 mg/m³-es szintben állapították meg, hanem ennek a felére, 1 mg/m³-re módosították.
Szerző(k): Farkas TiborMiután a CATL feketelistára került, az akkugyártó gyorsan cáfolni kezdte az USA katonai vonatkozású vádjait.
Szerző(k): Sándor Zoltán