A több mint 500 milliárd forintból létrejövő kínai hátterű gyár fel is vette első ácsi munkatársát. A Komárom közelében épülő üzemhez tartozó akkuipari céget az aktuális piaci trendek nem rendítették meg, s jövő év második felében indulhat meg a próbatermelés.
Szerző(k): Sándor ZoltánA magyar ipari teljesítmény visszaesése országos méretű, ahogy azt a kiskereskedelemben is láthattuk. Szintén gondot jelent, hogy egyelőre nem látni, hogyan fog kilábalni a hazai járműgyártás, ráadásul Donald Trump megválasztott amerikai elnök kampányában még vámháborúról beszélt, ami újabb problémákat okozhat az amúgy is gyengélkedő európai autógyártásnak.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaBidenék jól láthatóan nem bízták a véletlenre, az egyik legnagyobb akkumulátor-feldolgozó üzem létrehozásához kellett a lépés.
Szerző(k): Sándor ZoltánÚj helyszínen, átnevezett tevékenységgel próbálkozik a szlovén cég, de már a tulajdonosok is összevesztek.
Szerző(k): T. E.Még ki se tört a kereskedelmi háború Kínával szemben, amikor az uniós seregek már azon tanácskoznak, hogyan tudnak levonulni a csatatérről, miközben Brüsszelben továbbra sincs döntés az elektromosautó-stratégiáról. Ráfázhat erre Magyarország? Erről is beszélgettünk a közgazdásszal.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaKedden kezdi az Országgyűlés annak a jogszabálynak az általános vitáját, amely szerint Nagy Márton már idén dönthet arról, hol legyenek akkumulátorhulladék-feldolgozó üzemek.
Szerző(k): T. E.Hevesen a polgármester előremenekül: az BYN Hungary Kft.-vel megkötött előszerződés felmondását javasolja, és ígéri, új befektetőt keres. Egy éven belül így a második akkumulátoripari beruházás bukik el.
Szerző(k): T. E.A miniszterelnök a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rendezvényen arról beszélt, hogy Magyarországnak tartósan 3 és 6 százalék közötti gazdasági növekedést kell produkálnia. A kormányfő szerint semmiképpen nem csúszhat vissza az ország az adósrabszolgaságba.
Szerző(k): Vermes Ádám