A Z-generációsok és különösen a alfa-generáció már alig használják a Google szót igeként, ami sok mindent megváltoztathat a következő időszakban.
Szerző(k): Horváth TiborMinden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaAz Allianztól az Unionig szinte mindenhol találunk valami kedvezményt.
Szerző(k): K. O.Az Insura adatai szerint a kampány első három napjában három biztosító vitte el az új szerződések több mint felét. Az újonnan megkötött szerződések átlagdíja jelentősen csökkent a tavalyi átlagtól.
Szerző(k): Horváth BalázsEgy hónap áll rendelkezésre a biztosítóváltásra, a kampány során óriási díjkedvezményekkel ösztönzik az ügyfeleket a társaságok.
Szerző(k): EconomxAz is kiderült, hogy melyik vállalat érte el a legnagyobb árfolyamnyereséget.
Szerző(k): Economx