A német uralom egyelőre megkérdőjelezhetetlen, azonban a közeljövőben érdemes lehet majd követni a kínai márkák előretörését is a szakértő szerint.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Mercedes Benz csökkentette éves haszonkulcs-előrejelzését a gyenge második negyedéves értékesítések és bevételek után pénteken, de arra számít, hogy az új modellek segítik majd a kemény versenyt Kínában az év második felében.
Szerző(k): V. G.Piaci átlag felett teljesített a magyar tőzsde autós cége.
Szerző(k): EconomxAz elektromos modellek értékesítése csaknem negyedével nőtt ugyan, de az is messze elmarad a tavalyi éves növekedési ütemtől.
Szerző(k): Horváth TiborA DataHouse adatai szerint júniusban 8492 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, miközben hónapok óta csúcsot dönt a belföldi személygépkocsik adásvétele.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA kínai autógyártók a tavalyi évben először értékesítettek több járművet amerikai riválisaiknál.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Magyar Suzuki Zrt. tavaly 161 ezer autót értékesített, ebből 156 ezer az esztergomi gyártósorról gördült le. A teljes gyártás 92,9 százalékát exportálták külföldre, ezek az autók a világ 123 országában találtak vevőre. Az esztergomi termelés mennyisége 2022-es évhez képest 24,3 százalékkal, míg a hazai és exportértékesítés árbevétele 33,9 százalékkal nőtt. A Magyar Suzuki 12.167 autóval és 11,3 százalékos piaci részesedéssel zárta a 2023-as hazai újautó regisztrációs összesítést. Az esztergomi gyártóvállalat mindeközben csaknem 55 millió eurót fordított beruházásokra.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsA Volkswagen és a Renault egy olcsó elektromos autó fejlesztéséről folytatott tárgyalásokat, ezek azonban végül zsákutcába jutottak.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Duna Autó Cégcsoportnál indul el a kínai SERES és DFSK autómárkák magyarországi forgalmazása.
Szerző(k): Vermes Ádám