Megkezdte a felkészülést első telére a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) a szeptember eleje óta általa üzemeltetett gyorsforgalmi úthálózaton. A vállalat csaknem félezer eszközzel, sószóró berendezésekkel, hóekékkel, 145 saját és további 25 bérelt tehergépjárművel készül.
Szerző(k): Szász PéterTöbb autópályán, köztük az M5-ösön, az M7-esen, valamint az M0-son is közlekednek a katonai konvojok, ezekre figyelmeztet a Honvédség.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonMár négy éven belül, 2026 nyarán végig lehet autózni a dél-erdélyi szakaszon. A hiányzó, kilenc kilométeres szakaszt, amiben egy két kilométeres alagút is lesz, jövőre kezdhetik el építeni. A konzorcium az eddigi beruházásainál tartotta a határidőt.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA kormány nem titkolt célja, hogy a magyar autósokat az éves országos és megyei matricák megvételére sarkallja a 10 napos és havi helyett. Nagyon úgy néz ki, hogy a 2018 őszén indult "átszoktató hadművelet" 2023-ra célt ér. Közben az autósok nem annyira járnak jól, de ez valahogy elsikkadt a hivatalos kommunikációban.
Szerző(k): Szász PéterÁtírta a sztrádamatricadíjak szabályozását a Technológiai és Ipari Minisztérium. Az éves és megyei matricáknál a tervezettnél kisebb mértékű drágulás lesz, a 10 napos és a havi matrica viszont a korábban tervezettnél sokkal többe fog kerülni.
Szerző(k): Csernátony CsabaBelgium déli részén, Vallóniában mától nem lesz kivilágítva éjszaka az autópálya. 25 ezerből 20 ezret nem használnak majd energiahatékonyságra hivatkozva - írta meg az MTI.
Szerző(k): Szabó M. IstvánA második negyedévben közel 9 százalékkal nőtt a személyi sérüléssel járó balesetek száma a magyar utakon. A sztrádákon közel 50 százalékkal több baleset történt.
Szerző(k): Csernátony CsabaA KSH közzétette az augusztusi fogyasztóiár-statisztikáját, ebből pedig kiderül, mennyivel drágulnak az autópályadíjak, köztük teherszállítók e-útdíja és a személyautók, buszok, kisbuszok e-matricája.
Szerző(k): Szász PéterA K-Monitor elemzése szerint a 2023-as büdzsében 377 forintos euróval számolnak, a Vodafone-tranzakcióról elképzelni sem tudják, hogy található, viszont tovább pörög a versenysport támogatása és a folytatódnak az egyedi magasépítési beruházások is.
Szerző(k): Koncsek Rita