Kié a legértékesebb BL-keret, kik a sorozat legdrágább játékosai, mennyit kapnak egy győzelemért vagy döntetlenért? Minden kérdést megválaszolunk a ma kezdődő Bajnokok Ligájával kapcsolatban.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaÓriási verseny várható Lionel Messi és Erling Haaland között, és akkor még szót sem ejtettünk a vb-n három gólt jegyző Mbappéról.
Szerző(k): EconomxCsak a pénz miatt szerződnek top játékosok Szaúd-Arábiába – közölte Dénes Ferenc sportközgazdász a Napi.hu legújabb videó podcastjában. A szakember ugyanakkor hozzátette, hogy ez a mostani próbálkozás nagyban különbözik attól, amit Kína kísérelt meg, mivel a szaúdi lakosság 70 százaléka 35 év alatti, és az ország vezetésének célja, hogy nyugati színvonalú lehetőségekkel szolgálja ki az állampolgárait.
Szerző(k): Gáll CsongorA moszkvai Szport Ekszpressz című lapban az orosz válogatott korábbi sajtóreferense taglalta az 59 éves szakember gyors menesztésének lehetséges okait, elsősorban az érzelmeket, a szégyenérzetet említve annak magyarázataként.
Szerző(k): Horváth TiborA Ferencváros - KÍ Klaksvík Bajnokok Ligája első selejtezőkörös szerda esti mérkőzésre a Tippmixen és a TippmixPrón megtett tippek nyolc százaléka volt helyes, a vendégsiker pedig akár 16,00-s oddsért is fogadható volt.
Szerző(k): EconomxA Puskás Arénát a múlt heti Rammstein duplázást követően ismét egy világsztár zenekar fellépése töltötte meg. A Guns N' Roses több mint három órán át tartó koncertje kevesekben hagyhatott hiányérzetet, ellentétben azokkal, akik a Ferencváros BL-selejtezős mérkőzésére váltottak belépőt.
Szerző(k): Horváth TiborA Ferencváros keretének értéke a Transfermarkt szerint 53,4 millió euró, ezzel szemben a Klaksvík csapata mindössze 2.68 milliót ér. A különbség tehát hússzoros, vagyis az FTC kerete 20-szor annyit ér, mint a KÍ.
Szerző(k): EconomxA Nemzeti Színház a megállapodás alapján kulturális programokkal működik közre a Ferencvárosi Torna Club rendezvényein, és betekintést nyújt a színház kulisszái mögé.
Szerző(k): Horváth TiborA sportswashing nem más, mint a greenwashing legújabb formája, azaz a PR-taktikák azon csoportja, amelynek célja, hogy a vállalatokat és egyre inkább egyes országokat környezetbarátnak tüntessenek fel anélkül, hogy a környezetszennyező hatásuk csökkentésének érdemi munkáját elvégeznék.
Szerző(k): Horváth Tibor