Továbbra is csökken az új autók regisztrációja Európában: főként Franciaország, Olaszország és Németország mutatói gyengélkednek. Spanyolország azonban megfordította a trendet.
Szerző(k): L. K.Valósággal összezuhantak augusztusban az újautó eladások Európában, drámai a helyzet az elektromos autók piacán: ott 44 százalékos a visszaesés.
Szerző(k): S. V.Egyre látványosabb az Európában gyártott, új elektromos gépkocsik értékesítésének visszaesése, júliusban éves bázison már 10,8 százalékos volt a csökkenés.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA benzinesek között is azok a legkeresettebb modellek, amelyek a legmegfizethetőbbnek számítanak a piacon.
Szerző(k): Vermes ÁdámAkár már 2024 vége előtt több lehet az elektromos autó Norvégiában, mint benzines. A skandináv ország 2025-ig az első olyan ország lehet, amely véget vet az új benzin- és dízelautók értékesítésének.
Szerző(k): Vermes ÁdámKátyúba került az elektromos autók piaca Németországban, mivel a friss jelentések szerint idén összeomlott a magánkereslet. Ezzel távolodik a klímacél, és a gyártók már újragondolnák az elektromobilitásba való beruházásaikat: inkább több pénzt szánnának a belsőégésű motorok fejlesztésébe.
Szerző(k): Thurzó KatalinFebruárban 10,1 százalékkal nőtt éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. A legnépszerűbb választás továbbra is a benzinüzemű kivitel volt, a második legnépszerűbb pedig a hibrid-benzines. Az akkumulátoros elektromos autók részesedése februárban nem változott az egy évvel korábbihoz képest, elmaradt viszont a tavalyi átlagtól.
Szerző(k): L. K.Meglepő fordulat az uniós választási programokban: a jobboldali pártok szerint hátraarcot vesz az európai autóipar, ahol a gyártók szerint rossz döntés volt a belső égésű motorok betiltása 2035-től, mert már látszik, hogy megbukott a csak elektromosságra vonatkozó EU-s stratégia.
Szerző(k): T. K.Az autókölcsönző multinak problémás a szervizelés, ezért visszalépnek a már bevált belsőégésű motoros járművekhez.
Szerző(k): Economx