Kínai cégek kerültek ezúttal az amerikai elnök célkeresztjébe, de a háttérben az iráni fegyverkezés akadályozása áll. ...
Olasz beszállítókkal debütál majd idén ősszel Szegeden a kínai multinacionális cég üzeme, s négy modellel is készülnek a közeljövő ...
Sokan várják, hogy megnyíljon az orosz Mere üzletlánc legalább egy boltja hazánkban is, de egyelőre annyira döcögősen megy minden, ...
Kínai visszalépés után csődvédelmét kért az Audit, a BMW-t és a Mercedest is ügyfelei között tudó Voit Automotive. A cél a cég, illetve a munkahelyek többségének megőrzése.
Szerző(k): Sándor ZoltánA kormány alig egy éven belül már negyedszer menti ki az adósságcsapdából az ágazatot.
Szerző(k): T. E.Összesen 53 nap kellett hozzá, de a szakszervezeti többségnek végül sikerült megállapodnia a repülőgépgyártóval, a dolgozók nagyrésze már szerdán visszatérhet dolgozni.
Szerző(k): Zádori BenceAmikor egy multinacionális autógyártó – legyen az német, japán, esetleg kínai hátterű – Győrben, Kecskeméten, Esztergomban vagy újabban Debrecenben, Szegeden termel, az nem jelenti automatikusan azt, hogy a helyi beszállító előtt zöldre vált a lámpa, hiszen a szigorú nemzetközi követelményeknek itt is, ott is ugyanúgy meg kell felelni. Körbeszaglásztunk beszállítói orral a nagy üzemek vonzáskörzetében, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: kerülhet-e egyáltalán magyar alkatrész a nálunk gyártott autókba. Ami biztos, a hazai beszállítók bevonása nemcsak költségmegtakarítást és hatékonyságnövekedést eredményez az autógyáraknak, hanem hozzájárul a helyi gazdaság és ipari ökoszisztéma fejlesztéséhez is.
Szerző(k): Gyöngyösi Balázs