Lázár János építési és közlekedési miniszter február utolsó napján jelentette be, hogyan alakul át március 1-től a közösségi közlekedés. A tárcavezető szerint száz éve történt ilyen volumenű változtatás a közlekedésben, és a kedvezmények miatt négymillió magyar jobban jár holnaptól.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAhogy azt közlekedési szakértők megjósolták, komoly zavar támadt a Budapest-bérlet kivezetése, tágabban az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) és Budapest vezetése közti politika harc eredményeként.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz építési és közlekedési miniszter arról is beszélt egy rádióinterjúban, hogy nem kíván indulni a hódmezővásárhelyi polgármesteri posztért.
Szerző(k): Vermes ÁdámMárciustól új korszak kezdődik a közösségi közlekedésben.
Szerző(k): EconomxEgy nemrég módosított szerződés szerint márciustól is változatlan marad a szolgáltatás, akkor is, ha a kormány és a főváros nem tud a határidőig megállapodni az új tarifákról.
Szerző(k): EconomxKubatov Gábor az FTC elnökeként dühödt hangvételű posztban támadta meg az egyik száz százalékban állami tulajdonú vállalat vezetőjét.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA vasúttársaság veszteségektől és pazarlástól tart, az utasok is rosszabbul járhatnak.
Szerző(k): EconomxMiközben Lázár János és a MÁV is lezártnak tekinti az új tarifarendszert, továbbra sem tudni, hogy mi lesz a fővárosi közösségi közlekedéssel március elseje után. A portálunknak nyilatkozó mobilitási szakértő egyelőre nem látja annak forgatókönyvét, hogy Budapesten mindenki jól járjon.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA volt közlekedési államtitkár szakértői kommentárt fűzött Lázár János legújabb bejelentéséhez a vármegye-és országbérletek legújabb reformjáról. A 24 órás vármegye- és országos napijegyek jó termékek lesznek Vitézy Dávid szerint, ugyanakkor az rendkívül elszomorítja, hogy Karácsony Gergely és Lázár János változatlanul képtelen tárgyalóasztalhoz ülni.
Szerző(k): Hercsel Adél