A magyar Lidl nem indított olyan nyereményjátékot, amelyben Dyson porszívót vagy Smeg vízforralót lehet nyerni.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz idén 1168 milliárd forinttal többet költöttek a magyar vásárlók, ebből az áremelkedések ebből 764 milliárd forintot vittek el.
Szerző(k): Csernátony CsabaA jövőt próbálja kitalálni az egyik legnagyobb amerikai boltlánc, a Kroger. A cég a fizikai üzleteiben már bevezette az okos bevásárlókocsikat, most pedig az online vásárlási rendszerét pörgetné fel, mégpedig egy népszerű játék, Tetris mintájára.
Szerző(k): Csernátony CsabaOrszágosan csökkent a lopások száma októberben az egy évvel korábbihoz képest, ám hat megyében, például Borsodban, Hevesben Vasban növekedés volt.
Szerző(k): Csernátony CsabaMég hamarabb megérkezhetnek az online megrendelt élelmiszerek a brit Tescónál: a Gorillas német céggel működik együtt a boltlánc, így már 10 perc alatt az ajtó előtt lehet a bevásárlás. A jelenleg mindössze egy üzletből elérhető szolgáltatás a Tesco saját, Whoosh névre hallgató, egy órán belüli kiszállítást ígérő kezdeményezése mellett indul.
Szerző(k): Csernátony CsabaAz üzemanyagár-plafon bevezetése után Budaörsön hamar egymáshoz igazították az árakat a boltláncok.
Szerző(k): Csernátony CsabaAlapesetben az adott hónap második hetében utalja a bankszámlákra a kincstár a nyugdíjakat, ám decemberben más a forgatókönyv.
Szerző(k): Csernátony CsabaEgyre több növényi alapú termék várható a Tesco polcain, emellett a boltlánc a brit üzletekben csökkentette is néhány húsmentes termék árát. A britek 57 százaléka ugyanis azt mondta, hogy hetente legalább egy húsételt lecserélne egy nővényi alapúra, ha ezzel pozitív hatást gyakorolhatna a környezetre.
Szerző(k): Csernátony CsabaA magyarok 28 százaléka 10-30 ezer forintot szán ajándékvásárlására az idén, 21-21 százalékuk pedig 10 ezer forintnál kevesebbet, illetve 30-50 ezer forintot - derül ki a Napi.hu számára a Pulzus Kutató által készített friss közvélemény-kutatásból.
Szerző(k): Csernátony Csaba