Közlekedési kisokosban segítünk eligazodni az egyre káoszosabbá váló fővárosi közlekedésben.
Szerző(k): EconomxAz ausztriai súlyos árvízhelyzet miatt lezárt autópályákon nem akadtak el a magyarországi szállítmányok, a fuvarozásban nincsenek nagyobb fennakadások – közölte az Economxszal a fuvarozók egyesülete, amely a Németországba indulókat is figyelmeztette.
Szerző(k): Thurzó KatalinSzeptember első hetével lezárult a Volánbusz tesztüzemben elindított, nem kötelező helyfoglalási rendszerének első hónapja. Ekkor 68 ezer helyjegyet értékesített a közlekedési társaság. A Volánbusz most a tesztüzem alatt leggyakrabban feltett kérdésekre adta meg a válaszokat.
Szerző(k): Hercsel AdélTőlünk nyugatabbra egymásnak feszülnek az állami vezetők az immár látványos terhet jelentő illegális migráció miatt: mivel Németország hétfőtől zárja a határait, az osztrákok közölték, hogy nem kérnek a kitoloncolt vendégekből. Eközben a sajtóban egyre több német azt fejtegeti: egyetértenek a magyar kormánnyal, hogy Brüsszelbe buszoztatnák az illegális bevándorlókat.
Szerző(k): Thurzó KatalinA férfi szerint túl soká jött volna a Békéscsabára tartó járat, nem akart annyit várni.
Szerző(k): EconomxKötelező sisakviselésre, az elektromos rollerek jogosítványhoz kötésére és a buszsávok kerékpáros használatára tettek többek között módosítási javaslatokat a legutóbbi KRESZ-háttérbeszélgetésen. Összefoglalónkból kiderül, hogyan vélekedik minderről a Magyar Kerékpárosklub elnöke.
Szerző(k): Balatoni LillaHa már napjainkban úgyis olimpiai lázban égünk, emlékezzünk meg ezúttal egy újabb érdekes, magyar vonatkozású olimpiai történetről: egy piros-fehér-zöldre festett matuzsálemi korú szurkolói buszról, illetve egy megszállott expedícióról. Balázs Ottó régi roburos fickó, aki az Economxnak adott interjúban beszámolt szurkolói múltjáról, és megtudtuk, hogy immár húsz éve járja a világot a szocialista időket idéző felújított járművével, hogy lelkesen támogassa a magyar sportolókat.
Szerző(k): Balatoni LillaA forgalomkorlátozás a közösségi közlekedést is érinteni fogja a BKK szerint.
Szerző(k): Zádori BencePencz Rudolf ügyvezető igazgató elárulta: a midibusz fejlesztése mintegy 500 millió forintba került. A jármű közel 60 millió forintos akkupakkja a megújuló energiát termelő közösségek mozgó háttértárolójaként szolgálhat.
Szerző(k): Vígh Gábor