Egy felmérés szerint az elektromos autót vezetőknek csupán az egy százaléka tervezi, hogy visszatér a benzines vagy dízel üzemű autókhoz.
Szerző(k): Zádori BenceStella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelÉvekig a kínai autópiac meghatározó szereplője volt az amerikai General Motors. Ám most őket is elérte a baj.
Szerző(k): Zádori BenceAz autóbiztosítások alapján novemberben a Tesla helyezte forgalomba a második legtöbb gépkocsit a világ legnagyobb járműpiacán. A hazai márkák közül mindössze a BYD előzte meg az amerikai gyártót.
Szerző(k): Gulyas ÁbelJelentősen drágította legnépszerűbb modelljét a kínai autógyártó Magyarországon. Egyelőre megy a találgatás arról, miért döntött így a BYD: az euró-forint árfolyam tett-e be, vagy az Európai Unió által kivetett kínai büntetővám.
Szerző(k): L. K.A kínai autógyártó sorra dönti meg a rekordokat és előzi meg a nagy gyártókat. Autóipari szakértők közül többen ma már azt mondják, hogy a BYD technológiai szárnyalása a Ford 100 évvel és a Toyota 30 évvel ezelőtti eredményeihez hasonlítható.
Szerző(k): L. K.Kiugró többletet produkált a magyar újautó-piac novemberben, ezzel sok éves bukdácsolás után az első tizenegy hónapban kétszámjegyű lett a növekedés.
Szerző(k): G. É.A kínai elektromos autógyártó, a BYD megkezdte a munkaerő-felvételt, 1800-2000 eurós fizetéseket ígér.
Szerző(k): T. E.Az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből kiderül miért esett vissza az elektromos járművek kereslete.
Szerző(k): Gulyas Ábel