A kereskedelmi lánc az elmúlt hat évben 57 milliárdot fordított bérfejlesztésre, idén 17 milliárddal emeli a keretet.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA vállalat sikerként könyveli el, hogy már három éve nem hajtott végre csoportos létszámleépítést.
Szerző(k): EconomxNem kapott bérfejlesztési javaslatot a Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet (SZAKSZ) a MÁV-Volán csoporttól a bértárgyalások első napján.
Szerző(k): Zádori BenceA Magyar Szakszervezeti Szövetség (MASZSZ) elnöke elmondta, mennyinek kellene lennie a minimálbérnek Magyarországon. Zlati Róbert az Economxnak nyilatkozva a tárgyalások állásáról is beszélt: nem történt nagy előrelépés.
Szerző(k): Horváth BalázsTovábbra sincs megállapodás a minimálbér-emelésről. Annyit tudunk, hogy a legkisebb jövedelem 15 százalékkal fog emelkedni, a garantált bérminimum azonban továbbra is kérdéses. A lapunk megbízásából készített kutatás szerint azonban ennél sokkal nagyobb mértékű emelésre volna szükség. A községekben és vidéki városokban élők, valamint a nők sokkal többet adnának a dolgozóknak – mutatott rá a Pulzus Kutató felmérése.
Szerző(k): Horváth BalázsTöbb tízmilliárdot fizetnek ki az áruházláncok évente a munkavállalóiknak, és van, ahol a komoly juttatási csomag mellett egy év alatt 37 százalékos béremelés is történt. Az Economx megkérdezte a kereskedelmi láncokat fizetési és juttatási rendszerükről.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA magyar gazdaság eredményei lehetővé teszik, hogy a MÁV-nál eltérjenek a hároméves megállapodásban szabályozott bérfejlesztési lehetőségektől, és 10,5 százalékkal emeljék a béreket - közölte Fónagy János közlekedési miniszter.
Szerző(k): Kolozsi Pál