A magyar lakosság kétharmada 50 ezer forintnál is kevesebbet tervez költeni idén az ünnepekre, ráadásul több mint a fele kölcsönből vagy takarékoskodással fedezi az év végi kiadásokat.
Szerző(k): Zádori BenceA hazai fogyasztás gyengesége lényegében csak a nem tartós termékek (pl. élelmiszerek, üzemanyagok) forgalmában érhető utol, a többi elem jól teljesít - az idén a fogyasztás már a - nem épp izmos - gazdasági növekedés támasza lett - hívja fel a figyelmet a CIB Bank elemzése
Szerző(k): Bukovszki AndrásA magyar munkavállalók mindössze 12 százaléka érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, de a legfontosabb tényező, a biztonság, a tanulás, az önmegvalósítás, a munka-magánélet egyensúlya, a közösséghez tartozás és az elismerés. Minél nagyobb városban él valaki, annál nagyobb a nyomás, így a budapestiek érzik magukat a legrosszabbul.
Szerző(k): L. K.