Az infláció, a megnövekedett költségek és a sztrájkok miatt megritkult filmkínálat miatt ismét árat emel a Cinema City.
Szerző(k): Zádori BenceElkészült az úgynevezett médiatorta, ami a média és kommunikációs piac költéseit veszi górcső alá. Tavaly 316 milliárd reklámköltést realizált a szektor, ami 10,8 százalékos csökkentést jelent egy év alatt. A rendezvényszektor és a mozik pedig úgy tűnik, kilábaltak a válság okozta sokkból.
Szerző(k): Koncsek RitaA spórolós 20 Celsius-fokos nézőtéri hőmérsékletet sokan nem tartják komfortosnak.
Szerző(k): EconomxA múlt héten sajtóértesülések érkeztek arról, hogy a Cinema City anyavállalata tárgyalásokat folytat a cégcsoport kelet-európai tevékenységei, köztük a magyarországi mozik eladásáról. Az ország legnagyobb moziláncát értesítette az adósságokban úszó cégcsoport, a válaszból pedig kiderült, hogy sértetlenül kívánnak kilábalni a csődeljárásból.
Szerző(k): Nagy MartinAz elszabaduló infláció, az energiaárak emelkedése és a változó nézői szokások extrém kihívások elé állítják a mozikat, köztük a hazai Cinema Cityt is. Az ország legnagyobb mozilánca nem tervezi csökkenteni az előadások számát, ugyanakkor arra számít, hogy január után tovább fognak emelkedni a rezsiköltségek. Jelenleg nem terveznek árat emelni a jegyeknél és a büfékben, de lehetséges, hogy a jövőben szükség lesz változtatásokra. A streamingóriások viszont már kevésbé fenyegetik a mozikat, hiszen az üzleti modell egyre inkább abba az irányba mutat, hogy a premieridőszak alatt inkább a mozikba terelik a nézőket a filmstúdiók.
Szerző(k): Nagy Martin