Az állami szolgálató honlapján augusztus végi frissítéssel megjelent azoknak a hivataloknak a névsora, melyek szeptember közepétől postapartnerként üzemelnek tovább.
Szerző(k): Gulyas ÁbelSzombaton minden bizonnyal apokalipszis lesz a kereskedelmi láncoknál, óriási tumultus várható a 2 napos zárás miatt.
Szerző(k): K. O.Az ünnepi hosszú hétvége első napján a legtöbb üzletet és bevásárlóközpontot zárva találjuk majd, lesz azonban néhány kivétel. Az online szállítás sem jelent biztos mentsvárat.
Szerző(k): Vermes ÁdámMinőségmegőrzési időn belüli termékromlás miatt az Urban Édesipari Kft. (Budapest) többféle Coop mézes puszedlit hívott vissza a forgalomból - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
Szerző(k): EconomxTovábbra is a legfrissebb akciókat böngészik a vásárlók, és bár attól függetlenül is olcsóbb lett jó néhány termék, de még mindig sokba kerül a hétvégi bevásárlás.
Szerző(k): Zádori BenceA magyar lakosságból 17075 fő válaszolt egy online kérdőívre, amiben felmérték, melyik élelmiszerláncot tartják a legdrágábbnak és melyiket a legolcsóbbnak ma Magyarországon.
Szerző(k): Varga CsengeA magyarországi áruházláncok igyekeznek lépést tartani az online értékesítés bővülésével, amit vagy ötvöznek házhoz szállítási szolgáltatással, vagy nem, és vagy önállóan oldják meg a dolog hátterét, vagy üzleti partnerrel.
Szerző(k): Komócsin SándorA háromnapos hétvégén vasárnap és hétfőn a legtöbb üzlet zárva lesz, de azért lesznek kivételek. A Buksza összegyűjtötte hol lehet jó eséllyel élelmiszert venni az szóban forgó napokon. Mi tehet az, akinek gyógyszerre lesz szüksége.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában a Lidl, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét. Továbbra is a második a Spar, a harmadik pedig a Tesco. Az egy boltra jutó bevételt nézve az Auchan szerepelt a legjobban, 10 százalékos növekedést ért el, a Lidl pedig 9 százalékos emelkedéssel zárta a 2021-es évet, a harmadik helyen holtversenyben a CBA és a Coop áll. A három diszkont összforgalma 9 százalékkal nőtt, a hipermarketláncoké viszont csak 6 százalékkal, a magyar láncoké pedig 3 százalékkal emelkedett.
Szerző(k): Csernátony Csaba