csr

04.
14.
11:20
Kiss Gyöngyvér: a mi munkánk az, hogy megpuhítsunk vállalatokat

Kiss Gyöngyvér: a mi munkánk az, hogy megpuhítsunk vállalatokat

Ma CSR-re váltunk, és a Napi.hu idei éves társadalmi felelősségvállalási kreditjéből fogyasztva egy olyan témát próbálunk meg kellő mélységben kibeszélni, ami céges alkalmazottként talán fel sem tűnik, és amivel olykor csak a céges ünnepeken, rendezvényeken, összetartások alkalmával találkozunk. Pedig sokkal többször kellene. Legalábbis így véli a Napi.hu videós podcastjának mai vendége, a Good Impact anyukája, a Civil Impact Nonprofit Kft. alapító-ügyvezetője, Kiss Gyöngyvér.

Szerző(k): Szabó M. István
03.
31.
16:31
Drasztikus lépést jelentett be az Auchan Magyarország

Drasztikus lépést jelentett be az Auchan Magyarország

Húsvét után eltűnik az Auchan hazai áruházaiból a zöldség-gyümölcs, illetve a pékáru leméréséhez és hazaszállításához használt műanyagzacskó, az úgynevezett rollbag. Április 19-től a már eddig is kínált környezetbarát csomagolóeszközökben vihetjük haza az árut. Ezzel az áruházlánc a fenntarthatósági stratégiájának végrehajtásában úttörő lépést tesz, hiszen ezt a magyar piacon nem tette még meg egyetlenegy lánc sem - írta közleményében a kiskereskedő.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
26.
06:02
A vártnál is többen indultak az első természettudományos mesepályázaton

A vártnál is többen indultak az első természettudományos mesepályázaton

A több mint 500 pályamű közül választotta ki a díjazottakat a "TETT: Te és a természettudományok – mesés történetek” elnevezésű mese- és novellaíró pályázat zsűrije. "A pályázatok zöméből megkapó módon árad a természet erőteljes szeretete" – mondta ifj. Szántay Csaba, a Richter Gedeon kutatóprofesszora, a TETT ötletgazdája, a pályázat zsűrijének tagja, aki szerint ezt az ősi kapcsolódást még a mai digitális kultúra sem képes felülírni.

Szerző(k): Domokos Erika
10.
19.
18:25
Hatalmas átverés is megbújhat a fenntarthatóság kommunikációja mögött

Hatalmas átverés is megbújhat a fenntarthatóság kommunikációja mögött

A fenntartható és zöld finanszírozás óriási ütemben növekedett az utóbbi években, és a szakértők az elkövetkező időszakra még nagyobb mértékű emelkedést jósolnak. Ezzel azonban párhuzamosan nő a ún. zöldrefestés (greenwashing) kockázata is: sok vállalat hamis vagy félrevezető „zöld állításokat” kommunikál környezetvédelmi gyakorlatával, teljesítményével vagy termékeivel kapcsolatban. Így vált a zöldrefestés a befektetők egyik legnagyobb aggodalmává az elmúlt időszakban.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
04.
10:39
Pompás hírt közölt a Pöttyös Túró Rudi gyártója

Pompás hírt közölt a Pöttyös Túró Rudi gyártója

Négy évre szóló stratégiai partnerségi megállapodást jelentett be a FrieslandCampina Hungária és az Ökumenikus Segélyszervezet. A Pöttyös Túró Rudi és a Milli tejtermékek gyártója összesen 20 millió forinttal támogatja a Segélyszervezet munkáját.

Szerző(k): Herman Bernadett