csr

07.
31.
17:10
Akcióban a Provident Őrangyalok

Akcióban a Provident Őrangyalok

Novemberig az ország több mint 40 helyszínén 2 ezer Provident-dolgozó segít szombatonként szociális, oktatási és egészségügyi intézmények felújításában.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
16:10
Hal helyett Háló programot!

Hal helyett Háló programot!

Pénzbeli és tanácsadási segítséget nyújt az adósságcsapdából való kikerüléshez a rezsifizetési nehézségekkel küszködő családoknak az E.ON. A Háló program öngondoskodásra, rendszerességre, előre tervezésre, takarékosságra szoktat, de a kommunikációs képességeket is fejleszti, ami még az álláspiacon is nagy előny a nehéz helyzetbe kerülteknek.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
12:02

Mankó látássérülteknek

A nyári hónapokban a látássérültek komplex rehabilitációját segítő Fehér Bot Alapítvány munkáját támogatják azok, akik tárcsázzák a Telekom 13688-as számon elérhető hello holnap! Adományvonalát.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
11:00

Hol tart ma a hazai mecenatúra?

Átalakulóban van a hazai mecenatúra, a gazdasági válság a forrásokat is csökkentette, de ma már a feladatok is sokrétűbbek, mint korábban.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
10:41

A legkiválóbb CSR-megoldás lett az Ésszel iszom

A teljes magyar társadalom szemléletformálása a célja a Dreher Sörgyárak Ésszel iszom, és ezt népszerűsítem című programjának.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
10:12

Létezik társadalmi felelősségvállalás a munkahelyi elbocsátásoknál is

Mindig könnyebb messzi országok éhezőit támogatni vagy távoli földrészek élővilágáért aggódni, mint a szemünk előtt zajló problémákat orvosolni, pedig az olykor fontosabb. A Nokia Komárom Kft. példája azt is bizonyítja, hogy az igazi CSR nem marketingtevékenység, hanem valóban segítség az arra rászorulóknak − jelen esetben a cégtől elbocsátott munkatársaknak.

Szerző(k): NAPI
07.
31.
08:06
Telenor: távlatokban kell gondolkodni

Telenor: távlatokban kell gondolkodni

Egy piaci vállalat számára jellemzően elsődleges az üzleti siker, de szerencsére egyre több cégnek már az is fontos, hogy a sikert tisztességes megoldásokkal érje el. Klausz Ferenccel, a Telenor Magyarország vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk arról, hogyan lehet olyan vállalati kultúrát kialakítani, ami mindezt biztosítani tudja, illetve milyen kézzelfogható eredményeket hozhat ez a felfogás például egy tender során.

Szerző(k): NAPI
07.
30.
15:04

Kézikönyv cukorbetegeknek

Az országban közel 800 ezer cukorbeteg él, nekik és családtagjaiknak nyújt segítséget az orvosok és dietetikusok segítségével megjelent, ingyenesen letölthető Teljes élet cukorbetegen című oktató anyag.

Szerző(k): NAPI
07.
30.
14:33

Delfin díjak a Telekomtól

A fenntarthatóságot állítja a figyelem középpontjába az immár hatodik alkalommal átadott Delfin díj.

Szerző(k): NAPI
07.
30.
13:14

Közösségi Napot szervezett a Citi

A Citi dolgozói kultúrájának meghatározó alapértéke az önkéntesség, amelynek jegyében a cég számos munkatársa végez egész évben rendszeresen önkéntes tevékenységet.

Szerző(k): NAPI