disney

02.
09.
10:00
Hétezer embert bocsát el a Disney

Hétezer embert bocsát el a Disney

A Disney közölte, hogy világszerte 7000 munkahelyet szüntet meg, egy több milliárd dolláros költségcsökkentési kezdeményezés részeként, amelynek célja a vállalat működésének stabilizálása a médiaipar zűrzavaros időszakában.

Szerző(k): Varga Csenge
02.
07.
07:33
A Disney World alkalmazottai elutasították az új szerződési ajánlatot

A Disney World alkalmazottai elutasították az új szerződési ajánlatot

Az Disney dolgozói szavazhattak arról, hogy elfogadják-e a fizetéssel kapcsolatos feltételeket. A 32 000 alkalmazottat – akik 6 különböző szakszervezetnek a tagjai – saját szervezetük arra ösztönözte, hogy szavazzanak nemmel. Több mint 14 000 szavazat érkezett, melynek a 96 százaléka „nem” volt.

Szerző(k): Economx
11.
25.
19:07
Átalakul az amerikai munkaerőpiac, munkanélküliségi hullám a láthatáron

Átalakul az amerikai munkaerőpiac, munkanélküliségi hullám a láthatáron

Az amerikai munkaerőpiacot az utóbbi időkben leginkább az jellemezte, hogy a nagy, tőzsdén jegyzett vállalatok a pandémia után őrült módon vették fel az új munkaerőt. Most, hogy egyre több cég búcsúzik dolgozóitól, munkanélküliség hullám van kialakulóban, átalakul a munkaerőpiac.

Szerző(k): Gáll Anna
11.
21.
18:13
A csúcsmenedzser elköszönt, majd visszatért a cég élére, mint a mesékben

A csúcsmenedzser elköszönt, majd visszatért a cég élére, mint a mesékben

Bob Iger volt vezérigazgató visszahívása mellett döntött a Disney igazgatótanácsa, miután a most leváltott Bob Chapek alatt hatalmas veszteséget könyvelt el a cég termékszolgáltatási részlege és megingott a befektetői bizalom.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
11.
12.
18:09
A Disney alkalmazottjai is retteghetnek, leépítés következik

A Disney alkalmazottjai is retteghetnek, leépítés következik

Azt követően, hogy a Disney a héten felemás eredményt tett közzé a most zárult pénzügyi év negyedik negyedévéről, a befektetők megoldást vártak a cégtől. A vezérigazgató, Bob Chapek szerint a terjeszkedés aktuális szakaszában még természetes, hogy nem nyereséges a streaming szolgáltatásuk, hajlanak a költségcsökkentő döntések meghozatalára, köztük a létszámcsökkentésre is.

Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn
10.
12.
16:26
Olcsóbb lett előfizetni streamingre, mint moziba menni

Olcsóbb lett előfizetni streamingre, mint moziba menni

Több száz forintot emelt jegyárain a Cinema City, ezzel átlépte a lélektani határt, a 3D-s filmekre Budapesten már 3000 forintért lehet belépőt vásárolni a mozikban. Itt drágább moziba menni, mint a legolcsóbb Netflix-csomag, a Disney+ vagy az HBO Max havi előfizetése.

Szerző(k): Nagy Martin, Vámosi Ágoston
08.
11.
17:10
Drágul a Disney+, jönnek a reklámok

Drágul a Disney+, jönnek a reklámok

Majdnem 40 százalékkal emelik a szolgáltatás havidíját az év végére, valamint bejelentették az olcsóbb, de reklámokkal terhelt előfizetési csomag érkezését is.

Szerző(k): Nagy Martin
06.
15.
16:53
Megérkezett a Disney Plus Magyarországra, hogy tetézze a veszteségeket

Megérkezett a Disney Plus Magyarországra, hogy tetézze a veszteségeket

Június 14-én szerdán közel 50 európai országban – köztük Magyarországon is - egyszerre vált elérhetővé az amerikai Disney Plus streaming szolgáltató. Annak ellenére, hogy a médiaóriás következetesen növeli előfizetői számát, gyakorlatilag folyamatosan pénzt veszít.

Szerző(k): Bodnár Barna
05.
27.
20:01
Zajlik a streaming háború, a Netflix bajait mindenki megérzi

Zajlik a streaming háború, a Netflix bajait mindenki megérzi

Nehéz időszakot él meg a világ vezető videóstreaming platformja, az egyre inkább romló eredmények és a trónkövetelők sikerei miatt komoly változtatások érkeznek, melyek plusz költségekkel járhatnak az előfizetőknek. Összefoglaló a szolgáltatók helyzetéről, valamint arról, hogy a jövőben mégis mire számíthat a Netflix közönsége.

Szerző(k): Nagy Martin
05.
23.
13:13
A Microsoft után az EA is majdnem háromfejű szörnyé nőtte ki magát

A Microsoft után az EA is majdnem háromfejű szörnyé nőtte ki magát

Az Electronic Arts játékkiadó állítólag kishíján összeolvadt az NBCUniversal médiaóriásával. A jelentés szerint utóbbi kereste meg az előbbit, aki az év eleji Activision Blizzard felvásárlás óta keresi a növekedési lehetőségeket. Az EA korábban már a Disney-vel is kereste a közelebbi kapcsolatot, így a jövőben még tovább nőhet azoknak a multimédiás cégeknek a száma, akik a tartalomfogyasztás minden területét leuralnák.

Szerző(k): Sasvári Marcell