Megvizsgálták a fogyasztói szokásokat, hogy kiderüljön, milyen hatással van a szépségtrendekre a globális gazdasági válság és megszűnik-e a fogyasztói társadalomra jellemző telhetetlenség.
Szerző(k): Varga CsengeAhogy az élet minden területén, a ruhaiparban is egyre inkább dívik a környezettudatos vásárlás. A fürdőruhájuk kiválasztásakor is sokan keresik a fenntartható ökocimkéket. A zöldre mosás (greenwashing) témaköre azonban ezen a területen szó szerint értendő, a ruhadarabok mosásakor ugyanis mikroműanyagok kerülhetnek a vizeinkbe, így nem árt résen lenni.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennA jelek szerint a mesterséges intelligencia slágertémává vált az amerikai vállalatok körében. A tőzsdei cégek gyorsjelentéseiben masszívan megugrott említéseinek száma és a befektetők is erről kérdezgetik a menedzsmenteket.
Szerző(k): EconomxPár évvel ezelőtt Magyarországra is megérkezett a sneakerek, a kosaras cipők iránti rajongás: a cipők nem egyszer százezrekbe, ám egyes darabok akár milliókba is kerülhetnek.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA világjárvány idején virágzó vállalatok jó része már meg is szűnt, de a bevételeik mindenképp visszaestek. A papucsok gyártásával foglalkozó Crocs ugyanakkor nem így járt, termékei iránti kereslet azóta is folyamatosan növekszik.
Szerző(k): Horváth BalázsCsődvédelmet kért a német Peek & Cloppenburg. Budapesten két plázában is van üzletük.
Szerző(k): Hegedűs Szabolcs13 évesen fedezték fel Palvin Barbarát, azóta a legismertebb világmárkák reklámarcává vált, és vagyona több milliárd forintot tesz ki.
Szerző(k): Varga CsengeA Diesel szerdai milánói divatheti bemutatójára érkező vendégeket meglephette a díszlet, egy hatalmas óvszerhegy. Az olasz divatmárka több mint 200 000 Durex-dobozból álló háttér előtt mutatta be 2023-as őszi-téli kollekcióját, utalva ezzel a szexpozitivitásra és a fogamzásgátló céggel való együttműködésre.
Szerző(k): Horváth Tibor