Hétfőn röppent fel a hír, hogy a Budapesti Mobilitási Tervben szerepel a fővárosi dugódíj bevezetése, mint egy 2021 és 2025 között megvalósítandó 3,3 milliárdos projekt. A kormány ezt másként gondolja - írja a 24.hu.
Szerző(k): Szász PéterA múlt hétvégén a fővárosi önkormányzat nyilvánosságra hozta a 2030-ig szóló Budapesti Mobilitási Tervet, amelyet jelenleg is lehet véleményezni - írja az Index.
Szerző(k): Szász PéterA budapesti dugódíj bevezetésért törvénymódosítást kezdeményez a Lehet Más a Politika.
Szerző(k): Szepesi AnitaLengyelországban napirendre került a dugódíj, amelyet az önkormányzatok vezethetnek be és a bevételt környezetbarát buszokra fordíthatják.
Szerző(k): Barabás JúliaJogszabály tiltja, hogy a főváros dugódíjat vezessen be, és amíg ez a szabály él, felesleges beszélni is róla - mondta Tarlós István főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában.
Szerző(k): Papp ZsoltÚjabb állomásához érkezett a budapesti dugódíj: elképzelhető, hogy 40 milliárd forintba fog kerülni. Fejenként 3800 forintba.
Szerző(k): EconomxA kormány nem tervezi a budapesti behajtási díj bevezetését lehetetlenné tevő jogszabály módosítását, így dugódíj nem lesz, büntetést viszont fizethetünk - mondta Tarlós István főpolgármester a Figyelőnek.
Szerző(k): EconomxA jelek szerint lesz egy dugódíjnak hívott valami Budapesten. Egyelőre úgy fest, egy újabb \"megyei\" matrica jön, csak épp többletszolgáltatás nélkül. A másik terv, a 700 forintos belvárosi díj pedig csak újabb dugókat hozna.
Szerző(k): Csernátony CsabaTovábbra sem tisztázott, miből finanszírozzák a budapesti M3-as metróvonal felújítását. Az egyik véglet, hogy a teljes cechet az EU állja, a másik, hogy minden kiadást hitelből kell kifizetni. A hitel visszafizetése elviheti a dugódíjat és a parkolási bevételek nagyját.
Szerző(k): Economx