e-kereskedelem

07.
08.
14:28
Loholna a régió után Szerbia, de az EU-n kívül is van élet

Loholna a régió után Szerbia, de az EU-n kívül is van élet

Szerbiában gyors ütemben fejlődik az online kereskedelem, ám így is messze van a régiós átlagtól, és az ország lakónak csak viszonylag kicsi hányad fordul meg a világháló boltjaiban és áruházaiban.

Szerző(k): Komócsin Sándor
06.
30.
15:38
Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

A vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, így a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
27.
13:30
Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Drasztikusnak mondható tempóban növekszik az elérhető csomagautomaták száma Magyarországon, amik szépen lassan kiszoríthatják a klasszikus csomagkihordásokat. Az eMAG már egymagában több mint félezer automatát működtet, de 2 éven belül az ötezredik automata felé közeledhetünk. A jelenség fő kiváltói a válság, a háború, és a rugalmasság.

Szerző(k): Sasvári Marcell
06.
15.
18:32
Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Az orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
12:12
Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

Nincs megállás: tovább terjeszkedik a magyarok egyik kedvenc keresőoldala

A Glami divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég most Olaszország legnagyobb ágazati gyűjtőoldalát vásárolta fel.

Szerző(k): Tér Diána
06.
13.
10:42
Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Élhet még az ingyenes visszaküldés lehetősége?

Nagy visszhangot vetett a Zara májusban bevezetett, 1.95 fontos (kb. 900 Ft) díja, amely azokra a termékekre vonatkozik, amelyet a vevők külső visszavételi pontokra küldenek vissza Nagy-Britanniában. A cég ezt előzetesen be sem jelentette, hanem mindjárt alkalmazni kezdte május 3-án, így egy online vásárlás a boltihoz képest 5,9 fontos többletköltséggel jár, amennyiben a nem megfelelő termékeket ilyen módon küldi vissza a vásárló - írja a kosarertek.hu.

Szerző(k): Szász Péter
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána
05.
24.
13:58
Száguld az internetes bolhapiac, pár termékért virtuális közelharcot kell vívni

Száguld az internetes bolhapiac, pár termékért virtuális közelharcot kell vívni

Éves szinten több mint kétmillió terméket adnak el Vaterán, az oldalon tavaly ősz óta eladott termékek átlagosan kevesebb, mint két hét alatt keltek el. A leggyorsabban elpasszolható termékek listáját az otthon kallódó szerszámok, nyomtatók, szórakoztató elektronikai kütyük vezetik.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
20.
08:20
Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megfontoltak a magyarok: last minute költik el a pénzüket

Megváltozott az online szolgáltatások piaca, a vevők óvatosabban döntenek, egyre többen csak az utolsó pillanatban vásárolnak, és átalakult a keresett szolgáltatások köre - derül ki a főként internetes élmény-szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád és az az e-kereskedelem kutatására szakosodott GKID közös felmérésből.

Szerző(k): Tér Diána
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely