e-kereskedelem

05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
19.
12:31
Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Fontos változás: az eMAG és az Extreme Digital közös platformra kerül

Újabb mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - jelentették be. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami az árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
13.
16:13
Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

Fontos bejelentést tett a Tesco: 72 ezer háztartást érint

A Tesco bajai, paksi és szekszárdi hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 72 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 11 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonból hozzáférhető a tescós online rendelés és házhozszállítás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
26.
16:55
Így verik át a vevőket a webáruházak

Így verik át a vevőket a webáruházak

618 súlyosan vétő webáruházat találtak a fogyasztóvédők. Rendszeresek a félretájékoztatások, a hiányzó információk, van olyan webshop, amelyik az öt éve megszűnt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot tünteti fel a panaszügyintézéshez. A jótállási szabályoknál sem mindegy, hogy egy év, vagy több is jár a vásárlónak. Nem tanácsos feltüntetni, hogy hányan láttak már egy terméket.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
08.
12:37
Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
22.
09:01
A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

Tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.

Szerző(k): Tér Diána
02.
14.
08:00
Kiderültek a részletek az eMAG nagy dobásáról, új irányt vesz az e-kereskedelem

Kiderültek a részletek az eMAG nagy dobásáról, új irányt vesz az e-kereskedelem

A fogyasztói magatartás megváltozott a világjárvány miatt, számos kis- és középvállalat (kkv) csak az e-kereskedelemnek köszönhetően tudta elkerülni a csődöt vagy megőrizni a nyereségességet. Sokuk azonban még mindig kemény diónak érzi az első lépések megtételét a digitális térben. Papp Máté, az eMAG Marketplace igazgatója lapunknak arról beszélt, hogy a még körön kívül állóknak milyen segítséget jelentenek az online piacterek, és elárulta azt is, miként lehet ezeket extra értékesítési csatornaként használni.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
10.
11:05
Ezek a magyar cégek tarolnak nemzetközileg is

Ezek a magyar cégek tarolnak nemzetközileg is

Mintegy 1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek 37 százalék növekedést értek el egyetlen év alatt. Sikerük kulcsa az export és a helyi piacok igényeinek figyelembevétele. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.

Szerző(k): Tér Diána
01.
31.
12:18
Nagy változás a nyugdíjasok vásárlásánál, előretör az online rendelés

Nagy változás a nyugdíjasok vásárlásánál, előretör az online rendelés

A magas árak, valamint a járványügyi korlátozások és veszélyek miatt változott a nyugdíjasok bevásárlásának módja. Már az idősek egy jelentős része vásárol online, aminél ugyan plusz költségek vannak, de jelentősen kényelmesebb. Más vásárlók is az internetre mennek élelmiszerekért és drogériai termékekért - derül ki GKI Digital piackutató cég hazai felhasználók körében készült Online Retail Big Picture reprezentatív felméréséből.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
22.
08:36
Szépen nő a magyarországi futárpiac

Szépen nő a magyarországi futárpiac

Folyamatosan bővül a magyarországi futárszolgáltatás piaca, főként az e-kereskedelem fejlődésére alapozva - mondta Bíró Koppány Ajtony, a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének (MLSZKSZ) főtitkára.

Szerző(k): Szász Péter