e-kereskedelem

01.
18.
10:47
Elkapta a magyarokat a vásárlási láz: nagyon pörög az e-kereskedelem

Elkapta a magyarokat a vásárlási láz: nagyon pörög az e-kereskedelem

2019-ről 2020-ra már 35 százalékos növekedés volt mérhető. Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az online értékesítések jelentős növekedéséhez hozzájárultak a pandémia következtében átalakuló fogyasztói szokások – mutatnak rá az Állami Számvevőszék szakértői legújabb elemzésükben.

Szerző(k): Tér Diána
01.
11.
11:47
Brutálisat nőtt a Bolt ára néhány hónap alatt

Brutálisat nőtt a Bolt ára néhány hónap alatt

Az öt hónappal korábbinál 75 százalékkal magasabb árfolyamon sikerült a személyszállító hálózatot üzemeltető észt cégnek, a Boltnak tőkét emelnie. A 8,4 milliárd dollárra értékelt vállalat az élelmiszerek házhozszállításában látja a növekedés útját, több száz üzletet nyitna a régióban, még akkor is, ha túlzsúfolt a piac.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
01.
07.
19:02
Nagyot borult a novemberben még ünnepelt elektromos teherautókat gyártó cég

Nagyot borult a novemberben még ünnepelt elektromos teherautókat gyártó cég

Pár pillanatig a legnagyobb autógyártóknál is értékesebb cég volt az elektromos teherautókat gyártó Rivian. Részvényárfolyama azonban most már kibocsátási szintje alá hullott, miután kiderült, nagy vevője mástól is vásárolna.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
12.
01.
12:08
Csalódást okozott a black friday online kistestvére

Csalódást okozott a black friday online kistestvére

Az Adobe Analytics kedden közzétett adatai szerint a fogyasztók hétfőn, a fekete pénteki akciók kistestvérének számító e-kereskedelmi vásárlási napon 10,7 milliárd dollárt költöttek online, ami 1,4 százalékos csökkenést jelent az egy évvel korábbi szinthez képest. A Cyber Monday visszaesése mellett is rekordot hozó online vásárlási ünnepi szezonra számítanak.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
10.
14:32
A járvány alatt a magyar webáruházak 43 százalékának nőtt a forgalma

A járvány alatt a magyar webáruházak 43 százalékának nőtt a forgalma

A Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának nőtt, és mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta - közölte a Shoprenter szerdán az MTI-vel 707 hazai webáruház tulajdonos válasza alapján készült 2021. évi 14. Nagy webáruház felmérésének megállapítását.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
11.
10.
13:39
Monstrumokkal támad a Media Markt

Monstrumokkal támad a Media Markt

A Media Markt- és a Saturn-üzletek tulajdonosa, a Ceconomy csoport Európa vezető többcsatornás értékesítési rendszerét szeretné felépíteni. Ezért egy rakás új óriásáruház nyitására készülnek Európa-szerte, többek között így véve fel a harcot az Amazon jelentette kihívással - mondta a cég vezérigazgatója.

Szerző(k): Lovas-Romváry András
11.
05.
13:48
Új fizetési szolgáltató startol el Magyarországon

Új fizetési szolgáltató startol el Magyarországon

Jelenleg Szlovéniában és Horvátországban nyújt instant részletfizetési megoldást online vásárlásokhoz a Leanpay, amely egy újonnan zárult tőkeinjekcióval jövőre Magyarországon is elindítja működését.

Szerző(k): Rácz Gergő
11.
01.
10:00
Még mindig nem tért magához az Amazon

Még mindig nem tért magához az Amazon

Nagyon küzd az Amazon: nem elég a munkaerőhiány, a megnövekedett költségek és a kritikus szállítmányozási problémák sokasága, még a bevételük sem éri el az elemzők által várt szintet.

Szerző(k): Tér Diána
10.
15.
10:10
Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Már most látszik, hogy idén combos bukta lesz a Black Friday

Tavalyhoz képest hatezer forinttal kevesebbet, vagyis 34 ezret költenek el Black Friday akciók keretében idén a magyarok. Az eddig slágertermékek csak erősen mérsékelt érdeklődés mutatkozik a számítógépes és szórakoztató elektronikai eszközök iránt, míg az új sztárok a barkács- és kerti áruk lesznek.

Szerző(k): Molnár Csaba
10.
12.
16:43
Fel kell kötni a gatyát, ha az Amazon belép a magyar piacra

Fel kell kötni a gatyát, ha az Amazon belép a magyar piacra

Nemzetközi mércével is versenyképesnek kell válniuk a magyar e-kereskedőknek, már azelőtt, hogy az Amazon Magyarországra is belépne. Az óriásvállalat megjelenése ugyanis kockázatos lehet azoknak, akik nem veszik fel időben a fonalat.

Szerző(k): Tér Diána