Úgy tűnik, igencsak felkötheti a nadrágját a két e-kereskedelmi platform, a Bezos-féle óriáscég ugyanis mindössze húsz dollárban maximálná a portékáinak az árát.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Westend idén ünnepli huszonötödik születésnapját. Ennek apropóján megnéztük, hogy Magyarországon mikor épültek bevásárlóközpontok, és most végülis hányadik generációnál tartunk.
Szerző(k): Farkas TiborA hamisított termékek és az azokat árusító weboldalak ma már annyira fejlettek, hogy nem csoda, ha könnyen megtévesztik a gyanútlan vásárlókat.
Szerző(k): Rádi BalázsJanuártól létrejön a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH), amely minden, a fogyasztókat hátrányosan érintő kihívásra gyorsan kíván reagálni – jelentette be Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter.
Szerző(k): Zádori BenceA hazai piacra is belépett a lengyel webáruházpiac, az Allegro, ahol több mint 150 millió ajánlat közül választhatnak a fogyasztók.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAI alapú könyvajánló chatbotot fejlesztett a régió egyik legnagyobb kulturális webáruháza, a Bookline. A piacon egyedülálló megoldással hasonló élményt kapunk, mintha egy boltban kérnénk segítséget egy minden könyvet ismerő, kedves eladótól, aki azonnal előhúzza akár a leghátsó polcról is a számunkra tökéletes könyvet. A Bookline nem titkolt céllal a vásárlói élményt szeretné növelni új, innovatív megoldásával.
Szerző(k): EconomxHa a magyar gazdaság újra érdemben növekedni akar, ahhoz szükség van a mostaninál dinamikusabb fogyasztásra is. Bár a kereskedelmi forgalom ma még nem számottevő része a digitális csatorna, a következő években, a várt újabb konjunktúraciklus idején a mainál jóval hangsúlyosabb lehet, ezért megvizsgáltuk régiós szemüvegen át, hol tartanak a hazai webáruházak. Megállapítható, hogy Magyarország e-kereskedelme versenyképes Kelet-Közép-Európában, de számos rivális – például Lengyelország, Csehország és Szlovénia – bizonyos mutatók tekintetében (úgy mint az online költés, az átlagkereset vagy a GDP) jobban teljesít. Amire leginkább építhetünk, az a jó pozíció az online vásárlók arányában és a webáruházak számában.
Szerző(k): Gyöngyösi BalázsAz átmenet nélkül, júliusiról novemberivé váló időjárás a fogyasztókra is hatással volt: bő két hete még a gyerekszandál volt a trendi, most viszont az esőkabát.
Szerző(k): Zádori BenceMég az idén megnyit a lengyel Allegro online piactere.
Szerző(k): T. E.