A végzős általános iskolások 40 százalékának tragikus a szövegértése, miközben a felnőttek 15 százaléka olvas rendszeresen könyvet.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA zenei és filmes streaming-oldalak után most a könyvpiac is jelentkezik egy platformmal, ahol havi előfizetésért korlátlanul fogyaszthatunk tartalmat. De mennyire képes a digitális piac behozni a papír alapú könyveket, és a világ mely részén népszerűek az e-könyvek? – Erről beszélgettünk Daria Olasszal, a Bookmate magyar divíziójának üzletfejlesztési menedzserével.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA katások kivonása a munkaerőpiacról, a rezsiköltségek emelkedése és az infláció mind felfelé tolta a könyvek árát, ami miatt egyre kevesebb új kötetet veszünk − mondta az Economxnak adott interjújában Gál Katalin, a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének elnöke.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA magyarok 42 százaléka olvas nyomtatott könyvet. A közösségi média, azon belül is kiemelten a Facebook, az Instagram és a TikTok nagy szerepet játszik egy-egy alkotó vagy kötet népszerűsítésében.
Szerző(k): Horváth TiborRövid lehet az elektronikus könyvolvasók története: alig öt évvel megjelenésük után máris zuhan értékesítésük, mert az olcsóbb táblagépek jobban kiszolgálják a fogyasztók igényeit.
Szerző(k): NAPI