e-sport

11.
17.
15:04
A magyarok kedvence: szórjuk rá a pénzt, de nem a foci

A magyarok kedvence: szórjuk rá a pénzt, de nem a foci

Magyarországon nagyjából 3,5 millió felnőtt játszik kisebb-nagyobb rendszerességgel ilyen játékokkal, évente 80 milliárd forintot költenek csak a digitális sportokra.

Szerző(k): Gulyas Ábel
10.
13.
11:15
A magyar költségvetés kétharmadért vette meg a Microsoft a Call of Duty-t

A magyar költségvetés kétharmadért vette meg a Microsoft a Call of Duty-t

Végső szakaszába ért a Microsoft hadművelete, ugyanis jóváhagyták Call of Duty-küldetést, amelyet a valaha volt legnagyobb játéküzletként tartanak számon.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
10.
08.
19:06
A Microsoft Excel táblázatoknak saját világbajnokságuk van

A Microsoft Excel táblázatoknak saját világbajnokságuk van

Két hónapon keresztül 128 versenyző verseng a trófeáért, amelyet tavaly az ausztrál Andrew Ngai nyert el.

Szerző(k): Economx
07.
18.
11:03
100 milliárd forint felett alakulhat a videojáték-piac idei forgalma, pedig sokan az ingyenes megoldásokat keresik

100 milliárd forint felett alakulhat a videojáték-piac idei forgalma, pedig sokan az ingyenes megoldásokat keresik

Bár sokan nem szívesen fizetnek a videójátékokért, mégsem szűkül annyira a piac - egy friss vizsgálat szerint. A kisebb arányú költés is nagy piacot generál, áll a jelentésben.

Szerző(k): Economx
03.
05.
19:33
A videójátékozásból is meg lehet élni, mégpedig nem akárhogyan

A videójátékozásból is meg lehet élni, mégpedig nem akárhogyan

A külföldi profi csapatoknál az igazolt e-sportolók fizetése elérheti az évi százezer dollárt, ami még a „hagyományos” sportot űzők körében is kimagasló. Videójátékozásból nemcsak hogy meg lehet élni, de meglepően magas jövedelemre tehetnek szert a játékosok.

Szerző(k): Economx
08.
13.
12:04
Film készült az e-sportok bukásáról

Film készült az e-sportok bukásáról

Miután tavaly bemutatkozott az e-sportok világában, az Erste csoport a League of Legends Európa-bajnoksággal (LEC) kötött partnerségének második fejezetét ünnepli. Az új kampányfilm azzal foglalkozik, hogy az e-sport igazi sportnak számít, vagy sem, valamint bemutatja a játékosközösség erre adott reakcióját.

Szerző(k): Herman Bernadett
06.
13.
18:20
Hobbiból globális üzlet lett: hódít az e-sport

Hobbiból globális üzlet lett: hódít az e-sport

Részben a koronavírus-járvány hatására egyre nagyobb figyelem övezi az otthoni kikapcsolódást nyújtó iparágakat, beleértve a szórakoztatóipar egyik legújabb szegmensét, az e-sportot is. A lezárások óta még az átlagosnál is több új hatás ér minket, ami nemcsak az üzleti és a családi életben változtatja meg az eddig megszokott hétköznapokat, hanem a szabadidő eltöltésében is. Az otthon töltött idő növekedésével egyre inkább előtérbe kerülnek az olyan szabadidős tevékenységek, melyek a képernyőkhöz, virtuális és digitális térhez kapcsolódnak.

Szerző(k): Economx
02.
04.
12:47
Az Aldi új területet vett célba

Az Aldi új területet vett célba

Szokatlan irányt vett az Aldi: a boltlánc Németországban az esportok és a számítógépes, valamint a konzoljátékok rajongóinak készít csatornát egy főként videójáték-közvetítéssel foglalkozó weboldalon. A videójátékokra és az esportra épülő iparág évek óta jelentős mértékben növekedik, a koronavírus-járvány pedig még egyet lökött rajta.

Szerző(k): Csernátony Csaba
12.
26.
10:13
Nem Magyarországon a legdrágább a PS5 és az Xbox Series X

Nem Magyarországon a legdrágább a PS5 és az Xbox Series X

Van, ahol több mint 400 ezer forintba kerül egy PS5 vagy Xbox Series X, míg Kanadában csak 145 ezerbe kerül a két konzol. Magyarország az átlagáraival a középmezőnyben van.

Szerző(k): Szabó Dániel
06.
11.
12:33
Új ingyenes e-sport-csatorna indul Magyarországon

Új ingyenes e-sport-csatorna indul Magyarországon

Az Esport1 és az Antenna Hungária együttműködésével megvalósuló új online tévécsatornán az elektronikus sportoké és a videojátékoké a főszerep. A tartalmakat bárki ingyenes elérheti majd a mindiGo TV applikációban. Az elmúlt időszakban a kormány is nagy hangsúlyt fektetett az e-sport népszerűsítésére.

Szerző(k): Szabó Dániel

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.