Európa húzza az időt az elektromos autók bevezetésével, mivel a régió autógyártói küszködnek az átállással, a politikusok pedig nyilván nem növelnék a választók frusztrációját.
Szerző(k): Horváth TiborA Seatból kivált spanyol autómárka a jövő hét elején leplezi le legfrissebb városi terepjáróját. A spanyolországi Terramar versenypályáról elnevezett jármű szeptember 3-án Barcelonában fog bemutatkozni.
Szerző(k): Horváth TiborA nemzetgazdasági miniszter az Indexnek adott hosszabb interjúban kiemelte az európai export helyzetét, illetve beszólt Hernádi Zsoltnak és a Matolcsy György által vezetett jegybanknak.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaTizennégyezer dolgozójának mond fel az anyaországban a világ harmadik legnagyobb autóipari beszállítója, a németországi ZF csoport. Az elektromos autókra való átállás buktatói egyre több márkát rántanak le a mélybe.
Szerző(k): Thurzó KatalinA jövőben nem lesz olyan új autó a Lamborghinitől, amelyik kevesebbe kerülne, mint a 265 ezer eurós (103,7 millió forintos) Urus, közölte Stephan Winkelmann, a cég vezérigazgatója, aki még az évtized vége előtt az elektromos Lanzadorban látja a jövőt.
Szerző(k): V. G.A Mercedes Benz csökkentette éves haszonkulcs-előrejelzését a gyenge második negyedéves értékesítések és bevételek után pénteken, de arra számít, hogy az új modellek segítik majd a kemény versenyt Kínában az év második felében.
Szerző(k): V. G.Tavaly nyert, most pedig már le is szállította a székesfehérvári buszgyártó cég a megrendelt elektromos járműveket.
Szerző(k): G. É.A Porsche eredetileg azt tervezte, hogy 2030-ig 80 százalékban tisztán elektromos meghajtású autókat ad el. Aztán szembejött a valóság.
Szerző(k): Hercsel AdélMint ismert, Brüsszel 2035-től már nem engedélyezné, hogy újabb belső égésű motorral felszerelt gépjárművek kerüljenek forgalomba. Ugyanakkor a német közvélemény számára egyre ellenszenvesebb az unió környezetvédelmi projektje.
Szerző(k): Hercsel Adél