Bár a technológia már nem új, számos kihívást tartogat magában.
Szerző(k): Kiffer AnnaAz Energiaügyi Minisztérium közlése szerint hatalmas élénkülést hozott a pályázati könnyítés. A cégek még tavaszig tudnak lépni, addig nyitva áll a kapu az elektromosjármű-beszerzés támogatott lehetősége előtt.
Szerző(k): S. Z.Három új márkakereskedéssel bővíti a hazai hálózatát a kínai autógyártó, Szeged mellett Győrben és Pécsett is megnyitják a márkakereskedésüket.
Szerző(k): Gulyas ÁbelÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor ZoltánHamarosan érkezik a kínai e-autó nagyvállalat, a NIO Firefly márkanéven futó elektromos kiasutója, ami az ambiciózus ígéretek szerint túl fogja szárnyalni a Mercedes Smartjait.
Szerző(k): H. A.Egy felmérés szerint az elektromos autót vezetőknek csupán az egy százaléka tervezi, hogy visszatér a benzines vagy dízel üzemű autókhoz.
Szerző(k): Zádori BenceAlig 5,4 millió forint a belépőára a Toyota új elektromos autójának. Az egyetlen szépséghibája a történetnek, hogy a bZ3X nálunk nem lesz kapható.
Szerző(k): G. É.Az elfogadott adótörvények szerint a jövő évtől jelentősen nő a cégautókra kivetett adó összege. Egy átfogó felmérés szerint a hazai cégek nagyon rosszul állnak az elektromos átállás terén, pedig ezzel kikerülhetnék az adóemelés hatásait.
Szerző(k): Vermes ÁdámA világ legnagyobb akkumulátorgyártója és a Stellantis 4,1 milliárd eurós üzemet létesít Zaragozában. A spanyol gyár a CATL harmadik nagy beruházása Európában, Németország és Magyarország után.
Szerző(k): V. G.