Az Európai Bizottság a mai nap bejelentette, hogy 38,1%-ig terjedő ideiglenes vámot vet ki a kínai elektromos járművek behozatalára, amire Kína nagy valószínűséggel gazdasági retorziókkal felel majd.
Szerző(k): Balatoni LillaAz Economxnak nyilatkozó szakértő szerint a magyar e-mobilitási piac térnyerése számos kihívás elé állítja a piaci szereplőket, a megnövekedett igények oka közt szerepel az elektromos eszközök növekvő használata is. Emiatt miatt a villamos energia iránti igény 2030-ra akár 50 százalékkal is nőhet hazánkban, Simon Gábor szerint ezt mind erőművi, mind hálózati oldalról tudni kell majd kezelni.
Szerző(k): Drávucz PéterKörülbelül 100 ezer elektromos autót nem tudnak eladni Németországban a kereslet hiánya miatt.
Szerző(k): Vermes ÁdámKomoly hatással lehet a német autóiparra Kína válaszlépése az amerikai és az uniós kereskedelmi konfliktusra.
Szerző(k): K. O.A Nissan fokozatosan átáll a teljesen elektromos hajtású modellekre, a belső égésű motorok kivezetése eltérő ütemben történik majd a világ különböző pontjain.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz út Kínából 27 napig tartott Brazíliába, 23 fős legénységgel és nyolc különböző modell elektromos és hibrid járműveivel.
Szerző(k): V. G.