A két japán gyártó létrehozná a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátumát, versenyre kelnének Elon Musk techcégével.
Szerző(k): Sándor ZoltánÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor ZoltánStella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelKönnyen eszkalálódhat a tömeges elbocsátási tervek nyomán kialakult helyzet az autógyártó háza táján: az indulatokat alaposan felkorbácsolta, hogy a Volkswagen-konszern jócskán megvágná a dolgozói béreket és több gyárát is bezárná Németországban.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Gartner elemzői becslése szerint 2025-re globálisan 85 millióra emelkedhet az ilyen járművek aránya. A bővülésben Kínáé lehet a főszerep, de várhatóan az európai új-autó piacon is minden ötödik gépjármű akkumulátorral fog működni.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA Google Trends adatai alapján még soha ennyien nem kerestek rá a „China EV” kifejezésre, miközben egyre kevesebbeket érdekel a globális felmelegedés.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz elektromosautó-gyártóktól érkező megrendelések visszaesése miatt küldhette utcára a munkavállalóit a térség egyik legnagyobb munkaadójaként ismert Jabil.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből kiderül miért esett vissza az elektromos járművek kereslete.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz akkugyártáshoz is kötődő távol-keleti cég nem épp a legrózsásabb negyedévét zárta, az elemzői várakozásokat is alulmúlta. A hazánkban is működő autógyártó azonban mégis derűlátó a közeljövőre nézve.
Szerző(k): Sándor Zoltán