Amíg a streaming kezdetben a reklámokkal telített kábeltévéknek fordítottak hátat, addig mostanra már az ilyen szolgáltatások ár-érték aránya is egyre rosszabb lett. Ráadásul nem is reklámoktól mentes.
Szerző(k): Zádori BenceIparági előrejelzések szerint a globális e-kereskedelem előfizetéses modellje évente 50 százalék felett bővül, míg Magyarországon az alacsony penetráció miatt akár ennél is nagyobb növekedés lehetséges. A trend kiaknázása kritikus fontosságú a hazai e-kereskedelmi szektor versenyképességének növelése szempontjából.
Szerző(k): EconomxSzigorítás, korlátozás, emelés – ez manapság a streamint-platformok fő vezérelve.
Szerző(k): K. O.Egyelőre még csak az amerikai piacon vezették be, de hamarosan hozzánk is megérkezhet a Spotify újdonsága.
Szerző(k): Zádori BenceElső körben Kanadában és az Egyesült Királyságban válik elérhetetlenné a Netflix legolcsóbb szolgáltatása.
Szerző(k): Zádori BenceTörik a fejüket az előfizetők, melyiket tartsák meg.
Szerző(k): EconomxJogszabály teszi lehetővé a távközlési szolgáltatók számára, hogy évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával korrigálják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az elmúlt hetekben több szolgáltató is bejelentette az idei évre vonatkozó, az infláció mértéke alapján számított díjkorrekciót. Ez alapján a Magyar Telekom 15, a Yettel 15,3, a Vodafone pedig 15,4 százalékos drágulásról értesítette ügyfeleit. Az emelések mértékét forintra váltva csekély a különbség a három nagy szolgáltató között, ami havidíjak szintjén ténylegesen akár csak néhány tíz forintos differenciát jelent. A díjkorrekciót a szolgáltatók tavalyi emelésével együttesen vizsgálva ugyanakkor már jelentős a különbség. Két év alatt a Yettel 29,8, a Telekom 29,5, míg a Vodafone 24,79 százalékkal emelte az árait.
Szerző(k): EconomxA legolcsóbb, reklámokkal megtámogatott csomagjukkal kísérleteznek.
Szerző(k): Vermes Ádám