Nagyon úgy fest, a magyarok a tévénézésbe menekülnek a pandémia elől. A legtöbb magyar háztartásban ugyanis általában olimpia vagy egy jelentősebb futballesemény évében szoktak új tévét vásárolni, de tavaly a kijárási korlátozások miatt sokan előrehozták a beszerzést. Az Extreme Digital eladási statisztikái azt mutatják, hogy a júniusi foci Eb még mindig kellő vonzóerő: újra emelkednek a tévéeladások, ráadásul az 55-60 colos óriásképernyőkre ugranak a legtöbben.
Szerző(k): Molnár CsabaSokan sokat költenek it-termékekre a pandémia ideje alatt, ám a legnépszerűbb termékek között olyan is felbukkan, ami csak kapcsolódik az elektronikához. A legmenőbb cuccok listája meglepő termékekkel kezdődik, a laptop és a tablet nincs az első háromban.
Szerző(k): Molnár CsabaAz Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában.
Szerző(k): Molnár CsabaA november 13-i Black Friday során 46 százalékkal több pénzt hagytak az Extreme Digital boltjaiban a magyarországi vásárlók a tavalyi fekete péntekhez képest. A slágertermékek toplistája is jócskán átalakult, idén a napi használati cikkek voltak a legkelendőbbek, listát egy fúró, egy kávéfőző és a szájmaszkcsomag vezette.
Szerző(k): Molnár CsabaAz eMAG az Erzsébet körúti üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban.
Szerző(k): Szász PéterEasybox néven indít úgy csomagautomata-hálózatot az eMAG és az Extreme Digital. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a két cég automatái.
Szerző(k): Szász PéterAz Extreme Digitallal nemrég egyesült eMaghoz is megérkezett a hibrid modell: utóbbi cég fizikai boltokkal terjeszkedik a magyar piacon.
Szerző(k): Csernátony Csaba