Tíz eurós repülőjegyek az ökológiai átállás időszakában többé nem lehetségesek, nem tükrözik vissza az árat, amennyibe a bolygónknak kerülnek - állítja a francia közlekedési miniszter.
Szerző(k): EconomxAkár egymillió eurós pénzbírsággal is számolhatnak a fapados légitársaságok Spanyolországban, ahol a Fogyasztóvédelmi Minisztérium megengedhetetlennek tartja azokat a pótdíjakat, amelyeket a kézipoggyászok után fizettetnek az utasokkal. Több cég ellen indult szankcióeljárás.
Szerző(k): EconomxNapjainkban a legkisebb, legfapadosabb új autó ötmillió forintba kerül, egy üzembiztosnak mondható használt autóért pedig három–négymillió forintot kérnek. Közben a vásárlóerő egyre távolabb kullog a piactól, és maga az autóbirtoklás is megosztó témává válik. Vannak, akik szerint léteznek élethelyzetek, amikor autózni nem választás kérdése, mások viszont azzal érvelnek, hogy aki nem tudja kigazdálkodni egy rendes autó vételárát, annak a fenntartás is keserves lesz.
Szerző(k): Sánta AndrásBár több, olcsó járatot működtető légitársaság is tervezi magyarországi megjelenését, ezek idén még nem jelentenek kihívást a magyar légipiac szereplőinek, de 2004-ben, különösen Magyarország Európai Unióhoz való csatlakozása után már számolni kell velük – vélik légügyi szakértők. Részletek a mai NAPI Gazdaságban.
Szerző(k): NAPIAz ír Ryanair üzleti éve decemberben végződött harmadik negyedében ismét rekorderedményekről számolt be, amelyek ráadásul meghaladták az elemzői várakozásokat is.
Szerző(k): Bana PéterAz EasyJet, Európa második legnagyobb fapados légitársasága továbbra is rohamtempóban hódítja el az utazóközönséget a teljes szolgáltatást kínáló pénzügyi gondokkal küzdő nagy cégek orra elől: utasforgalma decemberben év/év alapon 36,5 százalékkal ugrott meg.
Szerző(k): Bana Péter