Egyre kisebb hangsúly kerül a gépjármű-felelősségbiztosítási kampányokra. Pont emiatt egyre több ügyfél fizet magasabb díjat az elérhető alacsonyabb díjnál. A Groupama kutatása szerint az ügyfelek 98 százaléka árérzékeny, ráadásul nem a jövedelmi helyzet meghatározó.
Szerző(k): Horváth BalázsJó hír, hogy élénkült a gépjárműpiac, a rossz viszont, hogy több márkánál is durván emelkednek a biztosítási, különösen a cascodíjak.
Szerző(k): T. E.Nincs ugyanis olyan biztosítás jelenleg a piacon, amelyet ilyen esetre lehetne kötni. Sőt, úgy tűnik, egyhamar nem is lesz.
Szerző(k): G. É.Jön egy új szabályozás, ami szerint bizonyos járművekre kötelező lesz felelősségbiztosítást kötni. De a biztosítási szakma a KRESZ módosítását is sürgeti.
Szerző(k): K. R.A forgalomba helyezett személyautók száma 7 százalékkal emelkedett az év első három hónapjában. A kötelező biztosítások átlagdíja 59 ezer forintra nőtt.
Szerző(k): Horváth TiborA szökőév miatt idén nem március 1., hanem február 29. éjfél a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) rendezésének határideje.
Szerző(k): T. E.További három ügyben indított Magyarországgal szemben kötelezettségszegési eljárást az Európai Bizottság, de más tagállamok is érintettek.
Szerző(k): Zádori BenceMagyarországon folyamatosan nő a forgalomba helyezett járművek száma, ami elsősorban a személyautók bővülésének köszönhető. Bár az autótulajdonosok egyre tájékozottabbak, a kgfb-vel kapcsolatban még mindig sok a tévképzet.
Szerző(k): Horváth TiborAz Európai Bizottság legfrissebb becslése szerint az Európai Unió gazdasága 2023-ban az eredetileg feltételezettnél kisebb mértékben fog növekedni. A nyugati szankciók ellenére Oroszország egyre inkább visszatér a világkereskedelembe. Német lapszemle.
Szerző(k): Economx.hu