fmcg

07.
13.
15:12
Az Unilever leépíti az európai alkalmazottak egyharmadát

Az Unilever leépíti az európai alkalmazottak egyharmadát

Az Unilever azt tervezi, hogy 2025 végéig leépíti európai állásainak egyharmadát – közölte a mindennapi fogyasztási cikkekre szakosodott óriáscég.

Szerző(k): H. A.
04.
04.
16:13
Nyet Mere: Mégsem jön Magyarországra az olcsó orosz bolt?

Nyet Mere: Mégsem jön Magyarországra az olcsó orosz bolt?

Egyelőre semmilyen konkrét jel nem utal a Mere orosz hátterű áruházlánc magyarországi terjeszkedésére. A rendkívül olcsó, „fapados” árairól híres diszkonthálózat hazai terveiről a kormányzati szereplők is csupán a sajtóból értesültek.

Szerző(k): Hercsel Adél
02.
28.
10:33
Belenéztünk a vásárlás jövőjébe: tetszett, amit láttunk

Belenéztünk a vásárlás jövőjébe: tetszett, amit láttunk

A gépi látás, illetve a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének köszönhetően világszerte és hazánkban is egyre nagyobb teret hódítanak az önkiszolgáló kasszák, illetve a szinte magukat üzemeltető üzletek. Mutatjuk, hogyan lesz a vásárlás már a közeljövőben egyre gyorsabb, letisztultabb és mind inkább élményszerű folyamat.

Szerző(k): Hercsel Adél
10.
14.
11:41
Mint kés a vajon, úgy ment át az áremelés az üdítőknél

Mint kés a vajon, úgy ment át az áremelés az üdítőknél

A PepsiCo Inc. megemelte éves bevételi és nyereség-előrejelzését, mivel könnyedén növeli árait azon a piacon ahol gyakorlatilag csak a Coca-Colával kell érdemben megküzdenie. Az emberek többet esznek otthon, ami hajtja az üdítők és a snackek piacát - írja a European Supermarket Magazine (ESM).

Szerző(k): Szász Péter
10.
04.
13:11
Egyre több helyen kényszeríti ki a válság az extra béremeléseket

Egyre több helyen kényszeríti ki a válság az extra béremeléseket

A hétről hétre súlyosbodó infláció és az energiaválság árnyékában a kékgalléros munkavállalók megtartása folyamatosan új megoldásokat igényel. Ezért egyre többeknél vetődik fel az évközi béremelés és a négynapos munkahét gondolata, miközben a bumeránghatást is érdemes figyelembe venni.

Szerző(k): Molnár Csaba
09.
22.
17:07
Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

Meglepő számokat mutatnak az online bevásárlások

A Kifli.hu háromszor gyorsabb növekedést mért az idei év első félévében mint a teljes FMCG szektor. A teljes gyorsan forgó termékpiac árbevétele január és június között 14,5 százalékkal nőtt és bruttó 570 milliárd forint forgalmat generált.

Szerző(k): Koncsek Rita
09.
05.
13:40
Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Meddig nő még a "mindent elsöprő" sajátmárkás termékek aránya?

Mivel a megélhetési költségek sokak számára elviselhetetlenné válnak, a státusz, az ízlés és a lojalitás egyre kevésbé lehetnek fontosak a fogyasztók számára. A boltok polcairól általában gyorsan eltűnő márkás termékeket egyre inkább olcsóbb változatokra cserélik. De mi lesz így az FMCG márkákkal? Kétségbe azért nem kell esniük a márkák forgalmazóinak.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
31.
06:40
Minden pénzt megér egy jó márkanév

Minden pénzt megér egy jó márkanév

Van-e valóban mérhető értéke egy jól felépített, ismert és elismert márkának? Melyek azok a szektorok, ahol különösen számít a márkanév egy piaci adásvétel esetén? A kérdések megválaszolásához kilenc különböző iparág közel 100 közelmúltbeli európai tranzakcióját vizsgálták meg a Deloitte szakértői.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
05.
11:20
Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

Széttépik a piacot az online áruházak, megérkezett a toplista

A GKID 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
03.
11:44
Ijesztő hatalma van a megmondóembereknek

Ijesztő hatalma van a megmondóembereknek

Már-már irreális befolyásra tesznek szert az internet megmondóemberei, véleményük egész ágazatok működését változtathatják meg. A közösségi médiában terjedő vezérvélemények olyan szinten befolyásolják a keresletet, hogy a fogyasztási cikkeket előállító vállalatok már csak rövid távra terveznek, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit.

Szerző(k): Molnár Csaba