Mi jön a teknősbéka orrából szívószálat kihúzós videó után? Miért nem jó, ha az ügyvezető úgy ébred, hogy tenni kell valamit, „mert az olajnak vége”? És miben jár a Vöslauer máris a Coca-Cola előtt? Erről is kérdeztük Szücs-Winkler Róbert fenntarthatósági specialistát.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz elkövetkező időszakban országosan 35 ezer darab SIÓ és Hohes C terméket juttat el a gyártó vállalat a rászoruló családoknak valamint a kórházaknak, többek között a budapesti Szent László Kórháznak. A cég idén nem hajtja végre a tervezett áremelést, valamint nagykereskedő partnereinek fizetési haladékkal enyhíti terheit.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA magyar gyümölcslé piacon évtizedeken átívelve a Sió márka a legnépszerűbb, de vajon mennyiben tekinthető továbbra is magyar brandnek? Egyebek közt erről beszélgettünk Kovács Ágnessel, Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatójával, aki elárulta, hogyan tudták megőrizni a vezető pozíciót és szót ejtett az ágazat kihívásairól is.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz fmcg (napi fogyasztási cikkek) szektora számára komoly kihívást jelent a fenntarthatóság és a környezetszennyezés kérdésköre, amely gyakran óvatosságra inti a szereplőket. Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft. frissen kinevezett ügyvezetője "beleállt" a kényes kérdésekbe és részletesen beszélt a fogyasztói, illetve szabályozói elvárásokról, amelyek állandó fejlesztésre és gyors reakciókra sarkallják az iparágat. Kiderült az is, mit tervez a vállalat hazai leányának élén.
Szerző(k): K. Kiss GergelyA Karlovarské minerální vody (KMV), Közép-Európa legnagyobb alkoholmentes italokat forgalmazó vállalata és a világ több mint 200 országában működő globális élelmiszer- és italgyártó cég, a PepsiCo Inc. megállapodott a szerb ásványvíz- és üdítőital-gyártó Knjaz Milos részvényeinek közös vállalkozáson keresztül történő 100 százalékos felvásárlásában. A KMV a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport résztulajdonosa.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 769 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal - közölte a Trade magazin kedden. Az adatok alapján igazolódni látszik, hogy tavaly az FMCG-kereskedők minden korábbinál sikeresebb évet tudhatunk magunk mögött, és a toplistán az összes lánc növelni tudta bevételét az előző évhez képest.
Szerző(k): K. Kiss GergelySzentkirályi Magyarország márkanéven, mostantól valóban egy cégbe összevonva folytatja működését a magyar Pepsi termékeket és az ismert ásványvizet gyártó és forgalmazó cég. Új ügyvezetőt is kineveztek e feladatra.
Szerző(k): Szabó M. IstvánÚj szereplővel bővült az online élelmiszer-vásárlási piaca: az új szolgáltatását február óta egy szűkebb vásárlói rétegen tesztelő Spar hétfőn élesben is elindította webshopját - számolt be a Népszava.
Szerző(k): Szabó DánielMegtörténhet, hogy az otthon használatos digitális eszközök töltéséhez elég lesz a tablatet, wireless fejhallgatót, mobiltelefont (stb.) kitenni kicsit a fényre-napra. Egy svéd cég évi 40 millió fejhallgatóval kezdené felforgatni a világot.
Szerző(k): Szabó M. István