fogyasztási_adó

08.
13.
09:55
Csattanós pofont hozott az adóemelés

Csattanós pofont hozott az adóemelés

Megrendítő erejű ütést vitt be a japán gazdaságnak az áprilisi adóemelés, a gazdaság zuhanórepülésbe kezdett, igaz, a szakértők szerint jó eséllyel csak ideiglenesen.

Szerző(k): Economx
04.
01.
09:21
Ennek tényleg harakiri lehet a vége

Ennek tényleg harakiri lehet a vége

Japánban mától emelkedett a fogyasztási adó, amivel nagy kockázatot vállalt a kormány. A 17 évvel ezelőtti legutóbbi hasonló lépés után recesszióba hanyatlott a gazdaság és évtizedes hosszúságú, gyilkos defláció alakult ki.

Szerző(k): Economx
10.
01.
09:03
Szabad az út az adóemelés előtt Japánban

Szabad az út az adóemelés előtt Japánban

Jövő áprilistól ötről nyolc százalékra emelkedhet a fogyasztási adó - így döntött a tokiói kormány, miután a legfrissebb gazdasági mutatók arról tanúskodnak, hogy a gazdaság kezd lendületbe jönni.

Szerző(k): Economx
09.
25.
08:40

Hétmilliárdos bevételt jelent az államnak a regisztrációs díj

Az előzetes számítások szerint 2004-ben hétmilliárd forint többletbevételhez jut a költségvetés a jövő májusban érvénybe lépő regisztrációs adó után, amelyet a Magyarországon forgalomba helyezett személygépkocsi és lakóautó után kell fizetni – tudta meg a NAPI Gazdaság.

Szerző(k): NAPI
09.
25.
07:50

Sarc az autósokon: fix összegű lesz a regisztrációs díj

Az előzetes számítások szerint 2004-ben hétmilliárd forint többletbevételhez jut a költségvetés a jövő májusban érvénybe lépő regisztrációs adó után, amelyet a Magyarországon forgalomba helyezett személygépkocsi és lakóautó után kell fizetni – tudta meg a NAPI Gazdaság. Részletek a lap csütörtöki számában.

Szerző(k): NAPI Online
12.
04.
13:36

Autóimport utáni regisztrációs díj bevezetését szorgalmazza az MGE

A fogyasztási adó helyett regisztrációs díj bevezetésére tett javaslatot a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE), melynek adatai szerint ebben az évben - a Suzukit nem számolva - várhatóan 120 ezer új autót értékesítenek a magyarországi márkaimportőrök. Ezen kívül év végéig akár 50 ezret is elérheti a magánvállalkozások és magánszemélyek által behozott használt autók száma. Elsősorban ezek miatt szorgalmazza az MGE, hogy valamennyi importautó után ne forgalmi adót kelljen fizetni, hanem azzal megegyező mértékű regisztrációs díjat.

Szerző(k): Bubrik Gáspár