Megérkeztek a második negyedév olvasottsági adatai a hazai médiapiacról, amelyek alapján egyértelmű, hogy lapcsaládunk, az IndaMedia vezető lapja, az Index nemcsak a napi hírversenyben, hanem a legfontosabb minőségi mutatókban is uralja a magyar tartalomszolgáltatók mezőnyét.
Szerző(k): EconomxErősen meghatározzák a magyar médiapiaci szereplők megítélését a véleménybuborékok: az olvasóközönség teljesen más hírportálokat gondol a legolvasottabbnak, mint azt a tényadatok alátámasztják. A rangsorokat valóban vezető oldalak közül egyedül az Indexet helyezték az élmezőnybe az olvasók, míg a hivatalos közönségmérés látogatottsági toplistáiban rendre jól teljesítő Blikk, Origo és 24.hu olvasottságát alul, a kevésbé olvasott oldalakat, mint a Telexet vagy a hvg.hu-t pedig felülsúlyozták a magyarok a Pulzus Kutató reprezentatív felmérése szerint. Számos okra vezethető vissza, hogy miért tér el ennyire az olvasók meggyőződése és a valóság.
Szerző(k): Szabó Dániel