A romantika és a krimi sosem mennek ki a divatból a könyvek esetében sem, ám ennek ellenére apad a rendszeresen olvasók aránya. Mit lehetne ez ellen tenni? Tegyi Tímea könyvkiadói kommunikációs szakemberrel erről is beszélgettünk az Economx podcast adásában.
Szerző(k): Horváth TiborEgyre több kutatás születik az X-, Y- és Z-generációsok munkavállalók közötti eltérésekről és hasonlóságokról.
Szerző(k): Z. B.Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaA 80-as évektől már betört a lakásokba a videójáték, ami alapvetően forgatta fel a fiatalok életét. Azóta pedig fényévnyi fejlődés történt, ám ez nem járt együtt az agyi kapacitás növekedésével. Az Economx podcast adásában Duró Zsuzsanna tehetségfejlesztési szakértővel a játékfüggőségről beszélgettünk.
Szerző(k): Horváth TiborA legfiatalabb amerikai fogyasztók nincsenek oda a gyorséttermekért, ami komoly gondot okoz az olyan nagy láncoknak, mint a McDonald's.
Szerző(k): Balatoni LillaA hikikomori japánul annyit tesz, mint visszavonultan élni: így nevezik azokat az embereket, akik úgy döntenek, hogy hosszú időre kivonulnak a társadalomból. Miért lettek ők ennyire sokan? Erre kerestük a válaszokat Petrusán-Molnár Dalma tanácsadó szakpszichológussal az Economx podcastjában.
Szerző(k): Horváth Tibor