Hamis világmárkákkal csalogatta vevőit egy budapesti üzlet. Több mint 40 millió forint vagyoni hátrányt okozott a jogtulajdonosoknak.
Szerző(k): Horváth TiborNem hozzák az elvárt növekedést a luxuscikkeket gyártó cégek az első félévben. Erre komoly eladásokkal válaszol a részvénypiac.
Szerző(k): EconomxA divatmárkák által megszállt pop-up luxusstrandokon fejenként több mint 500 ezer forintos napi költéssel kell kalkulálni.
Szerző(k): T. E.Az elmúlt időszak hazai és nemzetközi példái szerint a brandépítés egyik legsikeresebb módszerének bizonyul a storytelling. A történetmesélés technikáját a lifestyle márkaépítésben is sikerrel használják, mivel a storytelling segíthet mélyebb érzelmi kapcsolat kialakítani az adott cég célközönségével.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA Kering SA értékesítési jelentése rossz óment sugall az európai luxusipar számára.
Szerző(k): Zádori BenceAz elmúlt napokban többször tartott razziát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Bevetési Igazgatósága a fővárosi Golgota úti piacon. Több tízezer hamis terméket és nyomókliséket foglaltak le a pénzügyőrök.
Szerző(k): Horváth TiborFolytatódik a nagy múltú Gucci divatház működésének átszervezése, az új kreatívigazgató kinevezése után most a tervezői irodát helyezné át a cég. Ugyanakkor a dolgozók kevésbé örülnek az ötletnek, hogy kizsuppolják őket az olasz fővárosból.
Szerző(k): Hercsel AdélAzt akarom, hogy az emberek újra beleszeressenek a Gucciba: Sabato De Sarno, a Gucci új kreatívigazgatója a Vogue-nak beszél nagy ívű terveiről.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA pénzügyőrök Gyulánál ellenőriztek egy bolgár járművet, ami a kísérő okmányok bejegyzései alapján postai csomagokat vitt volna Ausztriába.
Szerző(k): Horváth Tibor