Nagyot dob a lengyel kormány, habár nem mindenki lelkes az ötletért. Brüsszelt sikerült meggyőzni, hogy a belsőégésű motorral rendelkező járművek után a jövőben se kelljen egy zloty közterhet sem fizetni. Jöhet az autós kánaán Lengyelországban?
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz AutoWallis Csoport az elmúlt öt évben regionális szinten is fontos piaci szereplővé lépett elő, miközben messze túlszárnyalta az akkor kijelölt célokat. A vállalat 2028-ig megduplázná árbevételét, 2026-tól pedig hosszú távú osztalékfizetésre is számíthatnak a részvényesek.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaÁprilis 15-én éjfélig lehet befizetni a gépjárműadót – hívta fel a figyelmet pénteki közleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA szakértők szerint a casco esetén akár a többszöröse is lehet az elektromos autók biztosításának díja a benzines vagy dízeles változatokhoz képest.
Szerző(k): Vermes ÁdámA feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók eladását a nyílt végű lízingelés bár megdobhatja, a számok lényegesen elmaradnak az uniós átlagtól. Több mint 1 millió autóval kéne többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az EU-s középmezőnyt.
Szerző(k): Horváth BalázsA NAV korábban azt ígérte, hogy március elején megérkeznek a gépjárműadóval kapcsolatos határozatok, de elismerték, hogy ez még március közepén sem történt meg. A késlekedés okát nem árulták el.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz NMHH szerint visszaesett a netes vásárlások száma, de a tehetősebbek még mindig az online térben élik ki magukat.
Szerző(k): K. O.A KSH kiskereskedelmi adatsora azt mutatja, hogy továbbra sem lódult meg a lakosság vásárlási kedve, az élelmiszer üzletekben kifejezetten keveset költünk.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaSajátos módszert eszelt ki a piacon viszonylag olcsónak számító kínai villanyautók terjeszkedésének ellensúlyozására két hagyományos európai márka.
Szerző(k): H. A.