Fel lehet készülni a legrosszabbra: kevesebb lesz az akció is, de egyre több a hiányzó áru. Az elmúlt öt esztendő alatt tizedével csökkent az iparcikkes boltok száma. A járványkorlátozások után a háborús következmények húzzák vissza az iparcikkes piacot. Magyarországon is helyezkedhetnek a háború miatt az ukrán-orosz piacokon bezárt márkák. Mindeközben a magyar webáruházak is befékeztek.
Szerző(k): Molnár CsabaA magyarországi áruházláncok közül elsőként az új ruhadarabok mellett használt ruhákat is kínál az Auchan, összesen hét áruházában. A kiskereskedő szerint szakemberek által gondosan ellenőrzött, jó minőségű használt ruhákat árulnak "Új élet" márkanév alatt.
Szerző(k): K. Kiss GergelyTovább folytatja a harcot az Auchan az egyszer használatos műanyagok visszaszorításában: mostantól a hal- és hentespultoknál, valamint a sajtoknál is megjelennek a környezetbarát csomagolások.
Szerző(k): Domokos LászlóLondon központjában nyitotta meg első kassza nélküli üzletét a Tesco. A különleges boltba betérők anélkül vásárolhatnak és fizethetnek, hogy sorba állnának a pénztárnál vagy szkennelős önkiszolgáló kasszát használnának. A GetGo névre keresztelt kísérleti üzlet informatikai hátterén a Tesco Technology budapesti fejlesztőcsapata is dolgozott.
Szerző(k): Molnár CsabaAz Auchan portugáliai hálózata rovarok felhasználásával készült élelmiszerek forgalmazását kezdi meg. A Portugal Bugs termékcsaládot a hiperlánc innovatív szekciójában kínálja.
Szerző(k): Molnár CsabaHárommilliárd forintot meghaladó összegből épít az Élésker Kft. új Reál üzletet Békéscsabán, az egykori kötöttárugyár helyén - jelentették be a leendő kiskereskedelmi egység helyszínén csütörtökön sajtótájékoztatón.
Szerző(k): K. Kiss GergelyEladja több mint egy tucat áruházi ingatlanát a Tesco Magyarország - értesült a Pénzcentrum. Meg nem erősített információink szerint a csomag részét képezi a budaörsi és érdi egység is. A megállapodás része az is, hogy a Tesco visszabérli - úgy tudják, 15 évre - az ingatlanokat a vevőtől.
Szerző(k): K. Kiss GergelySokakban felmerült már tavaly egy kérdés: vajon megelőzi-e a Lidl a Tescót 2020-ban? Ez megtörtént, sőt! A Lidl mindenkit lefutott 2020-ban. Már egy évvel korábban is lehetett látni a nagyon céltudatos előremenetelt, de kevés volt akkor a 12 hónap. Most viszont a diszkontlánc szignifikáns különbséggel vette át az első helyet a magyar piacon - derül ki a Trade magazin FMCG kereskedelmi rangsorából.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAhogy az árakban, úgy az egy áruházra eső forgalomban is vezetők vagyunk, nyereségesen működünk, miért hagyná el Magyarországot az Auchan? - mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója a Világgazdaságnak.
Szerző(k): Domokos László