A Kepios legfrissebb adatai szerint ha nem is nagy mértékben, de szélesebbre nyílt a digitális olló Magyarországon.
Szerző(k): Zádori Bence2024 februárjában péládul egy új Suzuki Swift például csaknem 7,5-szer drágább, mint a használtpiaci átlagára.
Szerző(k): EconomxKomoly trendfordulót jeleznek a januári adatok. Az autóhirdetések mellett a keresések száma is jelentősen megugrott az év első hónapjában.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Nébih szerint rendkívül kockázatos a közösségi médiás felületeken rendelni. A Marketplacen megjelenő tűzifahirdetések több mint felénél például meg sem adják a telefonszámot.
Szerző(k): EconomxMax Scherms szerint felháborító, hogy a fundamentális jogok gyakorlásához a Meta pénzt kér.
Szerző(k): Zádori BenceA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.
Szerző(k): Zádori BenceA Meta a választási hirdetésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak közepette szerdán új irányelvet vezetett be, amely megtiltja a hirdetőknek, hogy a generatív mesterséges intelligencia szoftverét politikai hirdetésekhez használják a Facebookon és az Instagramon.
Szerző(k): Horváth TiborA globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.
Szerző(k): K. G.