hirdetések

03.
16.
20:50
Többen vagyunk offline, mint egy éve

Többen vagyunk offline, mint egy éve

A Kepios legfrissebb adatai szerint ha nem is nagy mértékben, de szélesebbre nyílt a digitális olló Magyarországon.

Szerző(k): Zádori Bence
02.
27.
13:16
Mutatjuk az árkülönbséget a kiszemelt autó új és használt verziója között

Mutatjuk az árkülönbséget a kiszemelt autó új és használt verziója között

2024 februárjában péládul egy új Suzuki Swift például csaknem 7,5-szer drágább, mint a használtpiaci átlagára.

Szerző(k): Economx
02.
12.
13:16
Meghökkentő összegekért keresnek használt autót a magyarok

Meghökkentő összegekért keresnek használt autót a magyarok

Komoly trendfordulót jeleznek a januári adatok. Az autóhirdetések mellett a keresések száma is jelentősen megugrott az év első hónapjában.

Szerző(k): Vermes Ádám
12.
14.
14:02
Rossz fát tettek a tűzre a tűzifázók

Rossz fát tettek a tűzre a tűzifázók

A Nébih szerint rendkívül kockázatos a közösségi médiás felületeken rendelni. A Marketplacen megjelenő tűzifahirdetések több mint felénél például meg sem adják a telefonszámot.

Szerző(k): Economx
11.
28.
21:24
Ismét belerongyoltak a Metába, de ez a vád már meg is állhat

Ismét belerongyoltak a Metába, de ez a vád már meg is állhat

Max Scherms szerint felháborító, hogy a fundamentális jogok gyakorlásához a Meta pénzt kér.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
09.
11:01
Újra szigorít a Facebook, így lehet megfelelni annak, amit kér

Újra szigorít a Facebook, így lehet megfelelni annak, amit kér

A Meta a választási hirdetésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak közepette szerdán új irányelvet vezetett be, amely megtiltja a hirdetőknek, hogy a generatív mesterséges intelligencia szoftverét politikai hirdetésekhez használják a Facebookon és az Instagramon.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
21.
15:10
Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.

Szerző(k): K. G.
08.
29.
18:02
Kezdhet aggódni, folytatódik a horror az albérletpiacon

Kezdhet aggódni, folytatódik a horror az albérletpiacon

Hónapról hónapra, lakbércsúcsok dőlnek meg. Nyolc év alatt gyakorlatilag majdnem megduplázódtak az alberletárak nem csak Budapesten, de országosan is. Egy év alatt pedig közel 14 százalékkal drágultak a kiadó ingatlanok.

Szerző(k): Koncsek Rita
08.
29.
14:19
A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A magyarok többsége reklámkerülő, de ez a hirdetőket nem zavarja

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.

Szerző(k): Horváth Tibor

Athene AI – Gen AI vállalatoknak (x)

Az AI megoldások hétköznapjaink részévé váltak. Céges környezetben követelmény a biztonságos használat és adatkezelés.