2024 februárjában péládul egy új Suzuki Swift például csaknem 7,5-szer drágább, mint a használtpiaci átlagára.
Szerző(k): EconomxKomoly trendfordulót jeleznek a januári adatok. Az autóhirdetések mellett a keresések száma is jelentősen megugrott az év első hónapjában.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Nébih szerint rendkívül kockázatos a közösségi médiás felületeken rendelni. A Marketplacen megjelenő tűzifahirdetések több mint felénél például meg sem adják a telefonszámot.
Szerző(k): EconomxMax Scherms szerint felháborító, hogy a fundamentális jogok gyakorlásához a Meta pénzt kér.
Szerző(k): Zádori BenceA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.
Szerző(k): Zádori BenceA Meta a választási hirdetésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak közepette szerdán új irányelvet vezetett be, amely megtiltja a hirdetőknek, hogy a generatív mesterséges intelligencia szoftverét politikai hirdetésekhez használják a Facebookon és az Instagramon.
Szerző(k): Horváth TiborA globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.
Szerző(k): K. G.Hónapról hónapra, lakbércsúcsok dőlnek meg. Nyolc év alatt gyakorlatilag majdnem megduplázódtak az alberletárak nem csak Budapesten, de országosan is. Egy év alatt pedig közel 14 százalékkal drágultak a kiadó ingatlanok.
Szerző(k): Koncsek RitaA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.
Szerző(k): Horváth Tibor